صادرات بادام مامایی با قیمت مناسب و کیفیت عالی _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام مامایی با قیمت مناسب و کیفیت عالی

صادرات بادام مامایی با قیمت مناسب و کیفیت عالی _ بازرگانی شادیز بادام مامایی را با بهترین قیمت بصورت مستقیم به کشورهای مختلف صادر می نماید.

صادرات بادام مامایی با قیمت مناسب و کیفیت عالی

یکی از مرغوب ترین انواع بادام تولید شده در ایران،بادام مامایی می باشد که طرفداران بیشماری دارد و مورد توجه بازرگانان برای صادرات به کشورهای مختلف است.

از مهم ترین خصوصیات بادام مامایی این است که درخت بادام مامایی دیر گل می باشد و در مقابل آفات و بیماری ها مقاوت بالایی دارد. میوه این بادام زودرس است که پوسته چوبی بسیار مستحکم و مغز ترد و خوشمزه ای دارد. بیشترین میزان تولید بادام مامایی در ایران مربوط به استان چهار محال بختیاری است. شهرکرد و مناطق حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان به عنوان مهم ترین قطب های تولید بادام مامایی در ایران شناخته می شوند.

صادرات بادام مامایی اغلب به شکل مغز شده و در سایز های مختلف به کشورهای متعدد از جمله هند،ترکیه،روسیه و کشورهای عربی انجام می شود. کشور هند بزرگترین خریدار بادام مامایی ایران است. هر ساله حجم بسیار بالایی از این محصول توسط تجار هندی از ایران خریداری می شود. مغز بادام مامایی طعم شیرین،رنگ روشن و ارزش غذایی بسیار بالایی دارد از این رو مردم هند و دیگر کشورها بادام مامایی را بهترین بادام تولید شده در دنیا می دانند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی را به صورت مستقیم و بدون واسطه با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

قیمت مغز بادام مامایی

قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز آن محاسبه می گردد. هر چه سایز آن بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

نحوه محاسبه سایز مغز بادام مامایی نیز به این شکل است که میزان ۱۰۰ گرم از مغز بادام را جدا کرده و دانه های این ۱۰۰ گرم را شمارش می کنیم میزان دانه در این صد گرم سایز بادام است.

این سایز ها به صورت زیر می باشد:

• سایز ۹۰-۸۰ یا ۵A
• سایز ۱۰۰-۹۰ یا ۴A
• سایز ۱۰۵-۱۰۰ یا ۳A
• سایز ۱۱۵-۱۱۰ یا ۲A
• سایز ۱۲۵-۱۲۰ یا A
• سایز ۱۳۵-۱۳۰ یا ES
• سایز ۱۴۵-۱۴۰ یا ESB
• سایز ۱۵۰ به بالا یا Mini

شرکت صادر کننده بادام مامایی ایرانی

ورود به بازارهای صادراتی و جهانی از مهم ترین دست آوردها برای شرکت های بازرگانی و تولیدی است. شرکت های بسیاری در زمینه صادرات خشکبار فعالیت می کنند. یکی از انواع خشکبار صادراتی از ایران انواع بادام درختی از جمله بادام مامایی است.

شرکت بازرگانی شادیز یکی از مجموعه های فعال در زمینه صادرات انواع بادام است.این مجموعه در چندین سال اخیر در زمینه صادرات بادام به هندوستان و دیگر کشورها نظیر کشورهای عربی،اروپایی و .. فعالیت های گسترده ای انجام داده است.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع پسته،بادام و دیگر خشکبار صادراتی ایران را با بهترین قیمت و کیفیت و طبق استاندارد هر کشور به نقاط مختلف دنیا صادر می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادامبادام مامایی

بادام مامایی با قیمت مناسببادام مامایی با کیفیت عالیصادرات بادام با قیمت مناسبصادرات بادام با کیفیتصادرات بادام مامایی با قیمت مناسبصادرات بادام مامایی با کیفیت عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *