صادرات پسته آب خندان به چین _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته آب خندان به چین

صادرات پسته آب خندان به چین _ بازرگانی شادیز انواع پسته آب خندان را با قیمت های بسیار مناسب و در تناژ های بالا به کشور چین صادر می نماید.

صادرات پسته آب خندان به چین

پسته آب خندان به پسته های دهان بسته ای می گویند که طی روش های مصنوعی آن ها را خندان می کنند. پسته آب خندان در انواع فندقی،کله قوچی،اکبری و احمد آقایی در بازار موجود می باشد. قیمت پسته آب خندان نسبت به پسته خندان بسیار مناسب تر است.

پسته آب خندان یکی از ارقام محبوب برای بازارهای صادراتی است.

فروش پسته آب خندان به دو دسته از کشورها از رونق بسیار بالایی برخوردار است:

  1. کشورهای قیمت محور

کشورهایی مانند چین،عراق،روسیه و .. که به دنبال خرید پسته با قیمت های پایین هستند از طرفداران این نوع پسته محسوب می شوند.

۲. کشورهای خریدار پسته آفلاتوکسین مجاز

با توجه به اینکه پسته های آب خندان از پسته دهن بست تولید می شود از این رو در صورت رعایت قوانین بهداشتی در هنگام تولید آن،دارای استاندارد های بهداشتی می باشد. به همین جهت گزینه مناسبی برای کشورهای اروپایی که به دنبال پسته آفلاتوکسین مجاز هستند،می باشد.

روش آب خندان پسته دهان بسته

برای خندان کردن پسته دهن بست جهت تولید پسته آب خندان دو راه کلی وجود دارد که عبارتند از:

  1. خندان کردن با ضربه

در این روش ابتدا با استفاده از چکش به پسته دهن بسته یک ضربه وارد می کنند سپس پسته را به مدت ۷ الی ۸ ساعت در آب قرار می دهند تا پوست سخت آن نرم شود سپس با دادن شوک حرارتی پسته ها کاملا خندان می شوند. به این روش خندان سازی به دلیل استفاده از چکش مکانیک خندان می گویند.

۲. خندان کردن با استفاده از یخ ترکان

در این روش پسته را به مدت ۲۴ ساعت در آب سرد قرار می دهند سپس پسته سرد را داخل خشک کن با درجه حرارت مشخص قرار می دهند و طی فرآیند انبساط و انقباض دهان پسته باز می شود.

روش دوم از نظر بهداشتی نسبت به روش اول بهتر می باشد و اغلب برای موارد صادراتی از روش دوم استفاده می شود.

پسته آب خندان فندقی و کله قوچی

پسته فندقی بهترین پسته تولیدی ایران برای صادرات می باشد که مهم ترین دلیل آن قیمت مناسب و شناخته شده بودن آن در بازارهای جهانی است.

پسته فندقی آب خندان از پسته دهن بست فندقی تولید می شود. این نوع پسته در ایران به عنوان ارزان ترین نوع پسته شناخته می شود. پسته فندقی بهترین پیشنهاد برای مشتری های صادراتی است که به دنبال خرید پسته ارزان هستند.

پسته کله قوچی هم یکی از پسته های صادراتی ایران محسوب می شود. اما قیمت بالاتری نسبت به سایر ارقام دارد.  به همین دلیل پسته آب خندان کله قوچی گزینه مناسبی برای مشتریانی است که به دنبال خرید پسته ارزان قیمت و درشت هستند،می باشد.

این نوع پسته هم از پسته دهن بست کله قوچی تولید می گردد و قیمت آن نسبت به پسته کله قوچی خندان مناسب تر است.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته دهن بسته را با توجه به سفارشات مشتریان آب خندان کرده و با قیمت بسیار مناسب به کشورهای مختلف نظیر چین و کشورهای اروپایی صادر می نماید.

جهت خرید پسته آب خندان به صورت عمده در بسته بندی مناسب صادراتی با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته آب خندان

صادرات پسته آب خندان به چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *