قیمت صادرات پسته مکانیک خندان به اوکراین

قیمت صادرات پسته مکانیک خندان به اوکراین

قیمت صادرات پسته مکانیک خندان به اوکراین _ اوکراین نیز مانند ایتالیا، آلمان، اسپانیا و فرانسه از کشورهای بزرگ خریدار پسته های ایرانی است. این کشور اغلب پسته های مکانیک خندان یا آب خندان ایرانی را به صورت تفت داده شده و نمکی از ایران خریداری می نماید.

قیمت صادرات پسته مکانیک خندان به اوکراین

پسته مکانیک خندان یا آب خندان ارزان ترین نوع پسته موجود در بازار ایران به شمار می آید.

صادرات پسته از ایران به کشورهایی مانند اوکراین و روسیه اغلب به صورت تفت داده شده و با قیمت های رقابتی انجام می شود.

به طور کلی پسته از نظر کیفیت به درجه های مختلفی تقسیم می شود.

پسته های ایرانی به کشورهای مختلفی در دنیا صادر می گردد که برای هر کشور نوع خاصی از پسته با کیفیت های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

به همین دلیل برای انتخاب پسته جهت صادرات به هر کشور باید به نوع پسته، کیفیت، نوع بسته بندی و همچنین نوع تفت توجه ویژه ای داشت.

انتخاب کیفیت پسته با توجه به بازار عرضه محصول در کشور هدف انجام می شود.

گرید بندی انواع پسته صادراتی ایران

گرید بندی انواع پسته صادراتی ایران

همانطور که می دانید پسته های ایرانی انواع مختلفی دارد که از نظر شکل ظاهری به دو نوع کشیده و گرد تقسیم می شود. به طور کلی مهم ترین انواع پسته صادراتی ایران شامل ۵ نوع زیر است:

  1. پسته اکبری
  2. پسته احمد آقایی
  3. پسته کله قوچی
  4. پسته بادامی
  5. پسته فندقی

این ۵ نوع در سایز ها و کیفیت هالی مختلف به بازارهای صادراتی عرضه می گردد.

انواع پسته های فوق در ۳ رده کیفیتی مختلف که در ادامه توضیح داده شده در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش می رسد.

پسته های طبیعی خندان:

پسته های طبیعی خندان  به عنوان با کیفیت ترین پسته های ایرانی در بازارهای جهانی شناخته می شوند. دهان این نوع پسته زمان برداشت آن از درخت کاملا باز و خندان بوده و مغز درشت تری نسبت به دیگر کلاس های کیفیتی پسته دارد.

پسته های مکانیک خندان با آب خندان:

برخی از انواع پسته زمان برداشت از درخت به صورت دهان بسته هستند که دهان آن ها را با روش های خاصی باز و با به اصطلاح خندان می سازند به این نوع پسته ها آب خندان با مکانیک خندان می گویند. مغز این نوع پسته ها نسبت به پسته های طبیعی خندان کوچک تر است.

پسته های میکس یا درجه دو (Class B):

به ترکیب دو پسته طبیعی خندان و مکانیک خندان با درصد مشخص پسته میکس گفته می شود. قیمت پسته میکس از پسته خندان طبیعی پایین تر و از پسته های مکانیک خندان گرانتر است.

تفت، بسته بندی و صادرات پسته به اوکراین

تفت، بسته بندی و صادرات پسته به اوکراین

پسته مکانیک خندان اغلب به صورت تفت داده شده و نمکی و با زعفرانی برای صادرات به اوکراین استفاده می شود. میزان شور بودن پسته برای این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و اغلب از درصد نمک بالا برای تفت پسته جهت صادرات به اوکراین استفاده می شود.

نوع رایج بسته بندی برای ارسال پسته به اوکراین کارتن های ۱۰ کیلوگرمی است. البته در مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز انواع بسته بندی های پسته فله طبق درخواست مشتریان آماده می گردد.

صادرات پسته از ایران به اوکراین از طریق کشور ترکیه انجام می شود. بخشی از مسیر ارسال پسته به اوکراین از طریق زمینی و بخشی از آن از طریق حمل و نقل دریایی و با کشتی صورت می پذیرد.

مجموعه تولیدی شادیز به صورت تخصصی در زمینه تولید پسته های آب خندان و صادرات آن به بازارهای خارجی فعالیت می نماید.

برای مشاوره، خرید و صادرات پسته به اوکراین و سایر کشورها می توانید با مشاوران مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

پستهپسته آب خندان

پسته آب خندانپسته خندانپسته شادیزپسته مکانیک خندانپسته مکانیک خندان شادیزصادرات پستهصادرات پسته به اوکراینصادرات پسته خندانصادرات پسته مکانیک خندانقیمت پستهقیمت پسته مکانیک خندانقیمت صادرات پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *