خرید پسته کله قوچی مرغوب مستقیم از تولید کننده

خرید پسته کله قوچی مرغوب مستقیم از تولید کننده

خرید پسته کله قوچی مرغوب مستقیم از تولید کننده _ پسته کله قوچی مرغوب را می توانید از مجموعه خشکبار شادیز به صورت مستقیم و با قیمت بسیار رقابتی خرید نمایید.

خرید پسته کله قوچی مرغوب مستقیم از تولید کننده

خرید پسته کله قوچی مرغوب را به صورت عمده از کجا می توان انجام داد؟

مرکز تولید پسته کله قوچی در کدام منطقه است؟

ما در این مقاله سعی داریم تا اطلاعات کامل و مفیدی در خصوص پسته کله قوچی در اختیار شما قرار دهیم.

برای دریافت سوالات فوق و نحوه خرید عمده پسته کله قوچی از تولید کننده تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مرکز تولید بهترین پسته کله قوچی ایران

مرکز تولید بهترین پسته کله قوچی ایران

همان طور که میدانید پسته کله قوچی در استان های کرمان و خراسان رضوی به صورت عمده تولید می شوند.

این دو استان به عنوان مراکز اصلی تولید و عرضه پسته کله قوچی در ایران شناخته می شوند.

پسته کله قوچی یکی از با کیفیت ترین پسته های ایران است که در بازارهای جهانی با نام Jumbo Pistachio شناخته می شود. این نوع پسته علاوه بر دارا بودن ظاهر درشت و کروی شکل ، درجه خندانی بالا و ظاهر بسیار لوکسی دارد که سبب محبوبیت آن در بین خریداران شده است.

سایزهای ۲۰_۲۲، ۲۲_۲۴، ۲۴_۲۶ رایج ترین سایز های این نوع پسته است که در ترمینال های ضبط پسته تولید و به بازار عرضه می شود.

به طور کلی تولید پسته کله قوچی مرغوب و عمده در ایران در دو منطقه زیر انجام می شود:

  • منطقه نوق شهرستان رفسنجان در استان کرمان
  • منطقه سبزوار در استان خراسان رضوی

پسته کله قوچی در این دو منطقه در حجم بالا و با کیفیت عالی تولید شده و روانه بازارهای داخلی و بازارهای صادراتی خارجی می گردد.

همانطور که می دانید پسته تولید شده در هر منطقه دارای ویژگی های خاصی است. به طور مثال پسته کله قوچی تولید شده در منطقه نوق رفسنجان پوست سفید و مغز قرمز رنگ بسیار زیبایی دارد که سبب محبوبیت آن شده است. پسته کله قوچی نوق از با کیفیت ترین و خوش رویت ترین پسته های تولید شده در ایران است.

پسته کله قوچی تولید شده در منطقه سبزوار نیز با توجه به پیوند های خوب درختان در این منطقه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

البته تولید پسته کله قوچی در دیگر مناطق ایران نیز در حجم محدود تر نیز انجام می شود اما عمده تولید این رقم از پسته مختص به دو منطقه ای که در بالا نامبرده شد می باشد.

خرید مستقیم پسته کله قوچی از تولید کننده

خرید مستقیم پسته کله قوچی از تولید کننده

همانطور که همه ما میدانیم بهترین روش جهت خرید محصول خرید مستقیم از تولید کننده است. شما عزیزان برای خرید عمده و بدون واسطه پسته کله قوچی نیز می توانید با مراجعه به شهرهای تولید کننده آن مانند شهرهای نوق و سبزوار این کار را انجام دهید. اما با این روش پیدا کردن تولید کنندگان اصلی کمی دشوار است.

اما در سالهای اخیر با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی خرید محصولات کشاورزی از جمله پسته نیز به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. در واقع با این روش شما می توانید تنها با یک تماس محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن و با کیفیت عالی و قیمت مناسب دریافت نمایید.

مجموعه شادیز یکی از مجموعه های با سابقه در زمینه فروش اینترنتی انواع پسته و فرآورده های آن است. مجموعه تولیدی پسته شادیز محصولات خود را به صورت مستقیم با برترین کیفیت و قیمتی منصفانه و رقابتی در اختیار شما قرار می دهد.

جهت مشاوره، خرید و یا صادرات پسته کله قوچی می توانید با مدیران فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

 

 

 

پستهپسته کله قوچی

پسته کله قوچیپسته کله قوچی ایرانپسته کله قوچی شادیزپسته کله قوچی مرغوبپسته مرغوبتولید پسته کله قوچیتولید پسته کله قوچی ایرانتولید کننده پستهتولید کننده پسته کله قوچیخرید پستهخرید پسته از تولید کنندهخرید پسته کله قوچیخرید پسته مستقیم از تولید کنندهخرید مستقیم پستهخرید مستقیم پسته کله قوچیمرکز تولید پسته کله قوچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *