صادرات پسته ایران به اوکراین _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته ایران به اوکراین

Pistachio nuts. Isolated on a white background.


صادرات پسته ایران به اوکراین _ بازرگانی شادیز انواع پسته ایرانی را با استاندارد های لازم به اوکراین و سایر کشورهای اروپایی صادر می نماید.

صادرات پسته ایران به اوکراین

کشور اوکراین یکی از کشورهای اتحادیه اروپا و یکی از مهم ترین خریداران پسته های ایرانی شناخته می شود. بازار پسته اروپا از بازارهای مصرف کننده بزرگ برای این محصول می باشد. با وجود پسته های آمریکایی باز هم پسته های ایرانی به دلیل کیفیت بالا و تنوع زیاد متقاضیان بسیاری از سوی کشورهای اروپایی دارند.

پسته های ایرانی تنوع بسیار بی نظیری هم از لحاظ کیفیت و هم از نظر قیمت دارند. این موضوع سبب شده تا کشور ایران توانایی صادرات پسته به کشورهای مختلف با سلایق مختلف را داشته باشد.

انواع پسته های صادراتی به کشورهای اروپایی عبارتند از:

پسته فندقی

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی

پسته اکبری

در بین انواع پسته رقم اکبری میزان صادرات بسیار کمی به کشورهای اروپایی دارد زیرا احتمال آلودگی آن به قارچ آفلاتوکسین نسبت به سایر انواع پسته بیشتر است.کشورهای اروپایی قوانین سختگیرانه ای در زمینه مواد غذای دارند. مهم ترین نکته در صادرات پسته به اروپا دریافت گواهی سلامت آفلاتوکسین است.

کشورهای اوکراین،انگلیس،اسپانیا و ایتالیا از مهم ترین خریداران پسته های ایرانی در اروپا می باشند. انواع پسته ایرانی با توجه به بازار کشور هدف به این کشورها صادر می گردد.به طور مثال کشور اوکراین و اسپانیا بیشتر خریدار پسته های آب خندان و مکانیک خندان با قیمت مناسب تر هستند. دو کشور ایتالیا و انگلیس نیز از خریداران پسته های لوکس ایرانی در اروپا به شمار می آیند.

صادرات پسته به اروپا از گذشته های بسیار دور انجام می شده است. حتی کشورهای اروپایی از اولین خریداران پسته ایران در دنیا به شمار می آیند. صادرات پسته به کشورهای اروپایی ارزآوری بسیار خوبی برای کشور به همراه دارد و همواره از رونق بالایی برخوردار است.

مجموعه بازرگانی شادیز از جمله شرکت های صادر کننده پسته در ایران به شمار می آید. انواع پسته ایرانی همراه با گواهی های لازم بهداشتی توسط این مجموعه به کشور اوکراین انجام می شود.

جهت خرید،فروش و صادرات محصول ،می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

ادرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva,com

www.shadizva.ir

 

Uncategorized @faپسته

صادرات پسته ایران به اوکراینصادرات پسته ایرانیصادرات پسته به اوکراین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *