گروه تولیدی مغز پسته صادراتی شادیز

گروه تولیدی مغز پسته صادراتی شادیز

گروه تولیدی مغز پسته صادراتی شادیز _ گروه تولیدی مغز پسته شادیز بهترین و با کیفیت ترین انواع از این محصول را با قیمت بسیار مناسبی تولید و به بازار عرضه می نماید.

گروه تولیدی مغز پسته صادراتی شادیز

بزرگترین تولید کنندگان مغز پسته صادراتی ایران در دو استان کرمان و خراسان مستقر هستند، شرکت های مختلفی در زمینه تولید و فرآوری انواع مغز پسته در این مناطق فعالیت می کنند.

یکی از شرکت های فعال در این زمینه گروه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز است.

گروه تولیدی شادیز به عنوان یکی از عرضه کنندگان انواع مغز پسته صادراتی ایران محصولات خود را با کیفیت عالی و طبق استاندارد های صادراتی به فروش می رساند.

مغز پسته یکی از مهم ترین و بهترین محصولات صادراتی ایران محسوب می شود که سالانه در مقیاس قابل توجهی به سایر کشور ها صادر می گردد.

مغز پسته ایرانی دارای انواع مختلفی می باشد که شناخته شده ترین آن ها موارد زیر را شامل می گردد:

  • مغز پسته گلدار
  • مغز پسته کال
  •  مغز پسته کالک یا بدون پوست (پوست کنده یا دو پوست)
  • مغز پسته ارگانیک

که هر یک از این انواع  دارای کاربرد های متنوع و مختلفی می باشند. از مغز پسته بیشتر جهت مصارف آجیلی، استفاده در صنایع مختلف شیرینی پزی، تولید انواع شکلات، تهیه و تزئین دسر و بستنی و سایر موارد استفاده می شود.

شادیز تولید کننده و صادر کننده انواع مغز پسته

شادیز تولید کننده و صادر کننده انواع مغز پسته

یکی از شرکت های تولید کننده و صادر کننده انواع مغز پسته، گروه تولیدی و بازرگانی شادیز است که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد.

در این مجموعه کلیه فرآیند های تولید، فرآوری و تفت مغز پسته، بسته بندی و حتی انجام تشریفات گمرکی و صادرات محصول توسط تیم مجرب شادیز صورت می پذیرد.

مغز پسته به عنوان مهمترین فرآورده پسته تولیدی ایران در بازار های مختلف جهانی شناخته شده و حجم سفارشات هر ساله در حال افزایش است؛ این محصول هم به صورت ارگانیک و هم معمولی و هم به صورت خام و تفت داده شده در بازار کشور های مختلف به صورت عمده عرضه می شود.

در این واحد تولیدی در تمام طول سال انواع مغز پسته در حجم بالا فرآوری شده و مطابق با نیاز مشتریان بسته بندی می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن جهت ارسال آن هماهنگی های لازم صورت می پذیرد.

قیمت روز انواع مغز پسته در گروه تولیدی بازرگانی شادیز

قیمت روز انواع مغز پسته در گروه تولیدی بازرگانی شادیز

قیمت مغز پسته با توجه به عوامل مختلفی تعیین می گردد. از آن جایی که فرآوری مغز پسته پس از ثبت سفارش توسط مشتریان انجام می گردد دریافت قیمت روز مغز پسته مستلزم مشخص شدن پارامترهای مختلفی است.

مهم ترین پارامترهای تاثیر گذار بر قیمت مغز پسته عبارت است از:

  • نوع مغز پسته
  • سایز
  • رنگ، طعم و تازگی محصول
  • درصد سالم بودن مغز پسته
  • درصد شکستگی
  • نوع بسته بندی
  • و…

جهت دریافت قیمت روز انواع مغز پسته و خرید محصول می توانید با مدیران فروش مجموعه خشکبار شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

 

مغز پسته

انواع مغز پستهپسته صادراتیپسته صادراتی شادیزتولید انواع مغز پستهتولید کننده مغز پستهتولید مغز پستهتولیدی پستهتولیدی پسته شادیزتولیدی مغز پستهصادر کننده مغز پستهقیمت روز مغز پستهقیمت مغز پستهگروه تولیدی مغز پستهمغز پستهمغز پسته شادیزمغز پسته صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *