قیمت فروش پسته خام در اوکراین _ بازرگانی شادیز

قیمت فروش پسته خام در اوکراین

persian nuts, Ahmad aghaei pistachio


قیمت فروش پسته خام در اوکراین _ بازرگانی شادیز انواع پسته خام و نمکی را با قیمت های رقابتی به بازار کشور اوکراین عرضه می نماید.

قیمت فروش پسته خام در اوکراین

پسته خام در کنار پسته نمکی حجم صادرات بسیار بالایی از ایران دارد. قیمت پسته در اوکراین به دلیل حجم بالای واردات بسیار رقابتی است و فروش محصولات با قیمت مناسب در بازارهای این کشور از رونق بالایی برخوردار می باشد.

کشور اوکراین از کشورهای اروپای شرقی و یکی از مهم ترین مقاصد صادراتی پسته های ایرانی است

انواع پسته صادراتی ایران در اوکراین

ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان پسته در دنیا است و از نظر میزان تولید در رتبه دوم قرار دارد. پسته های ایرانی تنوع زیاد و طعم بسیار عالی دارد.

مهم ترین ارقام پسته صادراتی ایران عبارتند از:

پسته اکبری

پسته کله قوچی

پسته احمد آقایی

پسته فندقی

پسته بادامی

انواع دیگری از پسته نیز هستند که به دلیل حجم تولید پایین از ذکر نام آن خودداری کرده ایم. از بین انواع نام برده کشورهای مختلف خریدار پسته ایرانی،انواع خاصی را با توجه به به بازار کشور خود انتخاب می نمایند.

کشور اوکراین به عنوان یکی از بازارهای اصلی پسته ایران،اغلب دو نوع پسته زیر را از ایران خریداری می نمایند:

  • پسته کله قوچی
  • پسته احمد آقایی

این دو رقم بیشترین میزان فروش را در شهرهای مختلف من جمله کیف ( پایتخت اوکراین) و خارکف را دارند. مهم ترین رقیب پسته ایران در بازار اوکراین پسته یونانی است به همین دلیل بیشترین میزان صادرات پسته از ایران مربوط به پسته های کلاس بی (Class B) و کلاس سی( Class C) می باشد منظور از پسته های کلاس سی پسته های آب خندان ( mechanical open) است که از نظر قیمت نسبت به پسته های خندان طبیعی (natural open ) ارزان قیمت تر هستند.

پسته کلاس بی نیز  ترکیبی از پسته آب خندان و طبیعی هستند که درصد آن با توجه به درخواست مشتری مشخص می شود.

پسته نمکی یا خام در اوکراین

از آن جایی که پسته اغلب در کنار انواع نوشیدنی در اوکراین استفاده می شود استقبال از پسته نمکی با درصد نمک بالا نیز بسیار بالا است. به همین جهت اکثر سفارشات پسته صادراتی از ایران به اوکراین مربوط به پسته های نمکی است. البته برخی از فعالان حوزه پسته که خود در زمینه تفت و فرآوری پسته تجربه دارند پسته ایران را به صورت خام خریداری کرده و سپس اقدام به تفت و فرآوری آن می نمایند.

علاوه بر پسته کله قوچی و احمد آقایی، انواع مغز پسته نیز برای تولید انواع کیک،شیرینی و تنقلات در این کشور استفاده می شود.

بسته بندی پسته در اوکراین

بیش از ۹۵ درصد پسته های صادراتی به اوکراین به صورت فله انجام می شود. اگر وارد کننده قصد خرید پسته خام از ایران داشته باشد،پسته معمولا در گونی های ۵۰ کیلویی بسته بندی و ارسال می گردد.

مسیر ارسال پسته به اوکراین

بار ارسالی به اوکراین که در کمترین میزان یک کانتینر ۲۴ تنی است پس از انجام امور گمرکی از طریق کشور ترکیه به اوکراین ارسال می شود. به بیانی دیگر بار از ایران وارد ترکیه شده و از طریق بنادر استانبول به بندر اودسا وارد خاک اوکراین می شود. پس از آن نیز به شهرهای کیف و خارکف ارسال شده و در شهر مقصد ترخیص می گردد.

فروش پسته صادراتی برای اوکراین

مراکز فروش پسته کله قوچی و احمد آقایی صادراتی بیشتر در استان های کرمان و خراسان می باشد. مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز به عنوان یکی از فعالان در حوزه خشکبار انواع پسته و مغز پسته را با بهترین قیمت و کیفیت به کشور اوکراین صادر می نماید. این مجموعه آماده عقد قرار داد با تجار و وارد کنندگان پسته در اوکراین می باشد.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پستهپسته احمد آقاییپسته کله قوچی

فروش پسته خام در اوکراینفروش پسته در اوکراینقیمت پسته خام در اوکراینقیمت پسته در اوکراینقیمت فروش پسته در اوکراین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *