پسته کله قوچی زعفرانی و شور نمکی _ بازرگانی شادیز

پسته کله قوچی زعفرانی و شور نمکی

پسته کله قوچی زعفرانی و شور نمکی _ بازرگانی شادیز انواع پسته کله قوچی زعفرانی،شور و خام را بصورت عمده به خریداران محترم عرضه می نماید.

پسته کله قوچی زعفرانی و شور نمکی

پسته کله قوچی زعفرانی یا شور نمکی از طعم های پر طرفدار در بین مصرف کنندگان است . این نمونه طعم ها هم در بازار های داخلی و هم در بازارهای بین المللی طرفداران بسیاری دارد.

پسته کله قوچی یکی از لوکس ترین ارقام پسته تولید شده در ایران است که در گروه پسته های آجیلی قرار می گیرد. این نوع پسته هم به صورت خام و هم با طعم های مختلف مانند طعم زعفرانی،شور آبلیمویی و شور نمکی به بازار عرضه می گردد.

پسته کله قوچی زعفرانی نماینده بسیار خوبی برای محصولات کشاورزی ایران است زیرا دو محصولی که در آن استفاده شده خواستگاه اصلی آن ایران است. یکی از مهم ترین کشورهای خریدار  پسته کله قوچی کشور لبنان است. میزان صادرات پسته کله قوچی به لبنان در حدی است که می تواند با بازار داخل رقابت کند. علاوه بر لبنان دیگر کشورهای عربی نیز جزء خریداران اصلی پسته کله قوچی به شمار می روند.

پسته کله قوچی از خانواده پسته های درشت و گرد است و شباهت ظاهری نزدیکی با پسته فندقی دارد. البته پسته کله قوچی از پسته فندقی درشت تر است و مغز آن نیز وزن سنگین تری دارد.پسته کله قوچی یکی از خوش طعم ترین انواع پسته آجیلی و صادراتی ایران است.

قیمت پسته کله قوچی زعفرانی

قیمت پسته کله قوچی زعفرانی از نظر قیمت تفاوت چندانی با نوع خام آن ندارد اما بسیاری از مشتریان از این مسئله اطلاع ندارند. برخی از فروشندگان به دلیل نام زعفران،قیمت پسته کله قوچی را بیشتر از واقعیت عرضه می کنند که مشتریان باید این موضوع را بدانند.

به طور کلی برای طعم دار کردن پسته هزینه بالایی پرداخت نمی شود و عمده قیمت، مربوط به خود پسته کله قوچی خام است. البته پسته کله قوچی زعفرانی اگر دستچین شده صد در صد باشد قیمت بالایی دارد. به خصوص اگر انس آن پایین تر از ۲۲ دانه باشد.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته کله قوچی خام و طعم دار را در حجم های بالا به خریداران محترم در نقاط مختلف عرضه می نماید. مزیت خرید از بازرگانی شادیز کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه محصولات آن می باشد.

جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی زعفرانیپسته کله قوچی زعفرانی و شورپسته کله قوچی شورپسته کله قوچی شور نمکیپسته کله قوچی نمکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *