قیمت فروش بادام پوست کاغذی شور _ بازرگانی شادیز

قیمت فروش بادام پوست کاغذی شور

قیمت فروش بادام پوست کاغذی شور _ بازرگانی شادیز بادام پوست کاغذی شور و بو داده را بصورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

قیمت فروش بادام پوست کاغذی شور

قیمت فروش بادام پوست کاغذی شور نسبت به دیگر انواع بادام بیشتر است دلیل آن هم درصد مغز به پوست بسیار بالای این نمونه از بادام با کیفیت است. بادام پوست کاغذی که با نام های بادام محب و بادام سفید نیز شناخته می شود یکی از نمونه های آجیل پر مصرف در ایران است.

این نوع بادام همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود. مغز بادام کاغذی بسیار ترد و خوش طعم است هم چنین خواص تغذیه ای فراوانی دارد. این محصول در فصل زمستان و در ایام نوروز فروش بسیار بالایی دارد.

علاوه بر فروش داخلی پر رونق از این محصول برای صادرات به کشورهای مختلف نظیر ترکیه،روسیه،هند،کشورهای عربی،ارمنستان،گرجستان و .. نیز استفاده می شود.

نمونه های بادام پوست کاغذی

این نمونه از بادام همانطور که گفتیم فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است به همین جهت بسته به سلیقه های مختلف با طعم های مختلفی به بازار عرضه می گردد که معروفترین آن ها بادام پوست کاغذی شور و بو داده است. البته فروش عمده و صادراتی این محصول بیشتر به صورت خام انجام می شود.

برخی از مزیت های بادام پوست کاغذی عبارتند از:

  • پوست نازک
  • طعم عالی
  • درصد مغز به پوست بالا
  • خواص مغذی فراوان
  • قیمت مناسب
  • مناسب برای آجیل
  • مناسب جهت صادرات

بادام پوست کاغذی در برخی از مناطق ایران از جمله استان چهار محال بختیاری،اصفهان،کرمان و فارس تولید می گردد. البته بیشترین حجم از تولید بادام کاغذی مربوط به استان چهار محال بختیاری است . مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان قطب اصلی تولید بادام کاغذی در این استان است.

شرکت بازرگانی شادیز بادام کاغذی درجه یک شهرستان سامان را با توجه به درخواست شما به صورت خام،شور و بو داده به صورت عمده تهیه کرده و با قیمت مناسب عرضه می نماید.

هم اکنون جهت سفارش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

بادام پوست کاغذی شورفروش بادام پوست کاغذی شورقیمت بادام پوست کاغذی شورقیمت فروش بادام پوست کاغذی شور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *