صادرات عمده پسته درجه یک به هند _ بازرگانی شادیز

صادرات عمده پسته درجه یک به هند

صادرات عمده پسته درجه یک به هند _ بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک به خصوص پسته احمد آقایی را در حجم های بالا به کشور هند صادر می نماید.

صادرات عمده پسته درجه یک به هند

صادرات پسته به هند از جمله فعالیت های شرکت بازرگانی شادیز در حوزه تجارت پسته است. حجم صادرات این محصول به هند بسیار بالا است. کشور هند از خریداران اصلی و بزرگ پسته های ایرانی است و بیشتر نوع احمد آقایی و در مواردی پسته اکبری را از ایران خریداری می نماید.

کشور هند جزء خریداران قیمت محور پسته های ایرانی محسوب می شود به همین جهت اکثر تجار هندی با توجه به شرایط اقتصادی کشورشان روی پایین بودن قیمت پسته تاکید دارند.

صادرات پسته به هند

کشور ایران از نظر تولید خشکبار از جمله پسته، بسیار غنی می باشد. پسته های ایرانی تنوع بی نظیر و کیفیت بسیار بالایی دارند. در ایران بیش از ۵۰ نوع پسته تولید می شود از این رو کشور ایران توانایی تامین پسته برای کشورهای مختلف با ذائقه های مختلف را دارا می باشد.

مهم ترین انواع پسته تجاری و صادراتی ایران عبارتند از:

  • پسته اکبری
  • پسته احمد آقایی
  • پسته کله قوچی
  • پسته فندقی
  • پسته بادامی

ارقام نام برده بیشترین سهم را در بازار صادراتی ایران دارند. هر یک از انواع پسته های صادراتی ایران خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارد و با توجه به نیاز مشتری و بازار کشور هدف نوع خاصی از آن برای صادرات به کشورهای مختلف خارجی انتخاب می گردد.

فروش پسته احمد آقایی در هند

مردم کشور هند بیشتر به ظاهر و طعم و مزه پسته اهمیت می دهند لذا پسته های خوش طعم و خوش رویت در بازار هند طرفداران بسیاری دارد. به همین دلیل پسته احمد آقایی درجه یک و خندان ایران گزینه مناسبی برای صادرات به هند است.

پسته احمد آقایی ظاهری کشیده ،مغز سبز و طعم فوق العاده ای دارد که پاسخگوی ذائقه مردم هند می باشد. البته در برخی موارد با توجه به نیاز مشتری از پسته اکبری نیز برای صادرات به هند استفاده می شود اما چون پسته اکبری قیمت بالایی دارد فروش آن در هند کمتر است.

بسیاری از تجار برای پایین آوردن قیمت ها از مخلوط پسته های خندان و آب خندان برای هند استفاده می کنند. البته این روش حتما باید با اطلاع خریدار انجام شود.

شرکت بازرگانی شادیز با دارا بودن چندین ترمینال ضبط پسته هر ساله حجم زیادی از انواع پسته احمد آقایی را پس از فراوری به صورت مستقیم به این کشور ارسال می نماید. از مزیت های خرید پسته از این بازرگانی کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب محصول می باشد.

این مجموعه انواع پسته احمد آقایی خندان،آب خندان،انس بالا و انس پایین درجه یک را با توجه به نیاز مشتری آماده کرده و به کشور هندوستان صادر می نماید.

جهت خرید و صادرات محصول با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizv.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات به هندصادرات پسته عمده به هندصادرات عمده پسته به هندصادرات عمده پسته درجه یک به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *