صادرات پسته اکبری شور اروپایی درجه یک _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته اکبری شور اروپایی درجه یک

صادرات پسته اکبری شور اروپایی درجه یک _ بازرگانی شادیز پسته اکبری را متناسب با نیاز مشتریان شور سازی کرده و به نقاط مختلف دنیا ارسال می نماید.

صادرات پسته اکبری شور اروپایی درجه یک

پسته اکبری از لوکس ترین پسته های تولیدی ایران است. این نوع پسته به شکل های مختلف خام،شور و بو داده به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد. پسته اکبری شور شده به روش های مختلف از جمله اروپایی،سنتی و تنوری فراوری شده و برای صادرات به کشورهای کیفیت محور استفاده می شود.

پسته یکی از بهترین و با ارزش ترین محصولات صادراتی ایران است که ضمن صادرات آن به صورت خام می توان به صورت شور شده نیز برای صادرات از آن استفاده کرد.

پسته اکبری شور صادراتی

در بین انواع پسته های ایرانی که آن ها را شور می کنند،پسته اکبری شور برای صادرات به کشورهای کیفیت محور و به اصطلاح لوکس پسند استفاده می شود. کشورهای کیفیت محور اروپایی،آسیایی و کانادایی از جمله بزرگترین خریداران پسته اکبری شور ایران هستند.

البته انتخاب نوع شور و نوع پسته بر عهده مشتری است و متناسب با نوع نیاز آن ها ارائه می گردد.

روش های شور سازی پسته

همانطور که گفتیم پسته به روش های مختلفی شور می شود که در ادامه آن ها به طور مختصر بیان می کنیم:

پسته شور اروپایی:

در روش تفت اروپایی،پسته را قبل از تفت در ظرف های مخصوص داخل فراورده قرار می دهند و مدت زمان آن وابسته به نوع تفت چیزی بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت است. پس از این مرحله پسته را تفت می دهند تا زمانی که مغز پسته کاملا خشک شود. در این روش پسته کاملا ترد و خوشمزه می شود. این روش به دلیل استقبال اروپایی ها از آن به تفت اروپایی شهرت دارد.

در روش دوم نیز پسته را به صورت سنتی تفت می دهند. یعنی پس از فرایند تفت افزودنی ها را به پسته اضافه می کنیم. از این روش بیشتر برای بازار داخل مورد استفاده قرار می گیرد و مشتریان نیز از کیفیت محصولاتی که با این روش شور می شوند استقبال می کنند. در تفت سنتی از افزودنی ها و طعم دهنده های مختلف از جمله زعفرانی،لیمویی و .. استفاده می شود.پسته اکبری زعفرانی یکی از پر فروش ترین انواع پسته تفت داده شده در بازار است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته شور شده به روش های مختلف را به خریداران در نقاط مختلف ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته اکبری

پسته اکبری شورپسته اکبری شور اروپاییصادرات پسته اکبری شور اروپاییصادرات پسته اکبری شور درجه یکصادرات پسته شورصادرات پسته شور اکبریصادرات پسته شور درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *