فروش عمده پسته اکبری زعفرانی _ بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته اکبری زعفرانی

فروش عمده پسته اکبری زعفرانی _ بازرگانی شادیز انواع پسته اکبری بوداده و زعفرانی را جهت فروش عمده و صادرات، به خریداران محترم عرضه می نماید.

فروش عمده پسته اکبری زعفرانی

فروش پسته اکبری زعفرانی در بازارهای داخلی و خارجی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین جهت شرکت بازرگانی شادیز تولید و فروش عمده این محصول را در راس فعالیت های تجاری خود قرار داده است.

پسته اکبری از لوکس ترین و درشت ترین پسته های ایرانی است و بهترین گزینه برای مصارف آجیلی است. این نوع پسته به صورت تفت داده شده با زعفران طبیعی نیز طرفداران بسیاری در بازارهای داخلی و کشورهای خارجی دارد. کشورهای عربی مانند عراق از جمله خریداران اصلی این محصول می باشند.

طعم لذیذ پسته اکبری همراه با عطر فوق العاده زعفران کیفیت بسیار منحصر به فردی به این محصول می بخشد. کیفیت بالای این محصول سبب رونق فروش آن در بازارهای داخلی و بین المللی شده است. پسته اکبری از درشت ترین،خوش طعم ترین و زیبا ترین پسته های ایرانی است. هر ساله حجم بسیار بالایی از این نوع پسته به بازارهای خارجی صادر می گردد. این نوع پسته گزینه ای مناسب جهت استفاده در آجیل برای پذیرایی از مهمانان و برای صادرات به کشورهای لوکس پسند مانند کشورهای عربی است.

قیمت پسته اکبری زعفرانی

قیمت پسته اکبری زعفرانی از نوع خام آن بالاتر است. جهت عرضه این محصول با قیمت مناسب تر مجموعه بازرگانی شادیز پسته اکبری زعفرانی را در انس های مختلف و با قیمت های متفاوت به بازار عرضه می نماید.

این مجموعه علاوه بر فروش عمده، پسته اکبری زعفرانی را با توجه به تقاضای مشتریان در بسته بندی های مختلف عرضه می گرداند.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری زعفرانیپسته زعفرانی عمدهعمده پسته اکبری زعفرانیفروش پسته اکبری زعفرانیفروش پسته زعفرانیفروش عمده پسته اکبری زعفرانیفروش عمده پسته زعفرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *