مرکز فروش خلال بادام مامایی _ بازرگانی خشکبار شادیز

مرکز فروش خلال بادام مامایی

مرکز فروش خلال بادام مامایی _ بازرگانی خشکبار شادیز خلال بادام مامایی درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم و عمده به فروش می رساند.

مرکز فروش خلال بادام مامایی

بادام مامایی یکی از بهترین نمونه های بادام درختی تولید شده در ایران است . این نوع بادام با اهداف مختلفی کاشت و تولید می گردد. مغز بادام مامایی چربی بسیار فوق العاده ای دارد از همین رو از آن در صنایع مختلف بهداشتی،آرایشی و هم چنین برای تولید مواد شوینده مانند صابون استفاده می شود.

علاوه بر کاربرد صنعتی از بادام مامایی به صورت بو داده در انواع آجیل ها و از نمونه خام آن برای تولید خلال و پودر بادام استفاده می شود. خلال بادام از جمله فراورده های بسیار پر کاربرد است که بیشترین مصرف آن در صنایع شیرینی پزی است. خلال بادام انواع و کیفیت مختلفی دارد و با قیمت های متفاوت به بازار عرضه می گردد. خلال بادام مامایی نمونه ای مرغوب از محصولات ایرانی است که فروش بالایی هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای خارجی دارد.

بادام مامایی یکی از پر متقاضی ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است. درخت این بادام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس است و طعم بسیار شیرینی دارد.خلال بادام مامایی به دلیل طعم لذیذ،چربی فراوان و عطر دلپذیر از جمله نمونه های مناسب برای صادرات است.

خلال بادام مامایی هم به صورت فله و هم بسته بندی شده توسط مراکز و نمایندگی های فروش فعال در این حوزه به بازار عرضه می گردد.شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش بادام و فراورده های آن در ایران،مرغوبترین خلال بادام مامایی را با قیمت مناسب به خریداران در نقاط مختلف ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید محصول و دریافت مشاوره از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

خلال بادام ماماییفروش خلال بادام ماماییمرکز فروش خلال بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *