صادرات پسته احمد آقایی ارزان خندان به روسیه _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته احمد آقایی ارزان خندان به روسیه

صادرات پسته احمد آقایی ارزان خندان به روسیه _ بازرگانی شادیز انواع پسته احمد آقایی خندان را با قیمت مناسب به کشور روسیه صادر می نماید.

صادرات پسته احمد آقایی ارزان خندان به روسیه

صادرات پسته احمد آقایی خندان و آب خندان ارزان قیمت بهترین گزینه جهت صادرات به روسیه و دیگر کشورهای قیمت محور است. زیرا اولویت اول این کشورها برای خرید پسته قیمت پایین و ارزان آن است.

پسته احمد آقایی از جمله پسته های درجه یک ایرانی است که پس از پسته فندقی بیشترین حجم از صادرات را در کشور به خود اختصاص داده است.عمده پسته احمد آقایی تولید شده در ایران به کشورهایی نظیر هند،ترکیه،روسیه،گرجستان،ارمنستان،بلاروس،اکراین و کرواسی در تناژ های بالا صادر می گردد.

هند از جمله کشورهایی است که بیشتر پسته احمد آقایی خندان طبیعی  را از ایران خریداری می کند. اما کشور روسیه با آن که سرانه درآمد سالیانه آن ها هم بالاست پسته ارزان قیمت مانند پسته آب خندان احمد آقایی را از ایران خریداری می کند.

به طور کلی پسته های ایرانی به دو نوع طبیعی خندان و آب خندان تقسیم بندی می شود. نوع طبیعی خندان به عنوان پسته گران قیمت و درجه یک و نوع آب خندان به عنوان پسته ارزان قیمت و درجه دو به شمار می آید.

صادرات پسته احمد آقایی آب خندان

صادرات پسته احمد آقایی آب خندان به کشور روسیه بیشتر در انس های ۲۶ تا ۳۲ دانه و از طریق مسیرهای دریایی انجام می شود. بهترین نوع بسته بندی برای صادرات پسته به روسیه بسته بندی کارتنی و گونی های ۵۰ کیلوگرمی است.

پسته احمد آقایی یکی از بهترین پسته های تولیذی ایران است که متقاضیان بسیاری در کشورهای مختلف خارجی دارد. این پسته ظاهری زیبا و کشیده و طعم لذیذی دارد که سبب شهرت آن در بازارهای بین المللی شده است. پسته احمد آقایی با نام تجاری long pistachio در بازارهای جهانی شناخته می شود. بیشترین حجم تولید پسته احمد آقایی در ایران مربوط به شهرستان رفسنجان و مناطق اطراف آن مانند نوق است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته احمد آقایی را به کشور روسیه و دیگر نقاط دنیا صادر می نماید. مجموعه شادیز آماده همکاری با صادر کنندگان و تجار محترم در کشورهای مختلف می باشد.

جهت خرید و صادرات محصول با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی ارزان خندانصادرات پسته احمد آقایی ارزانصادرات پسته احمد آقایی ارزان به روسیهصادرات پسته احمد آقایی ارزان خندانصادرات پسته ارزان به روسیهصادرات پسته خندان احمد آقایی به روسیهصادرات پسته خندان به روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *