مغز بادام مامایی درجه یک شهرکرد _ بازرگانی شادیز

مغز بادام مامایی درجه یک شهرکرد

مغز بادام مامایی درجه یک شهرکرد _ بازرگانی شادیز مغز بادام مامایی صادراتی شهرکرد را با کیفیت عالی به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

مغز بادام مامایی درجه یک شهرکرد

بادام مامایی یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است . بیشترین حجم تولید این بادام متعلق به استان چهار محال بختیاری است. شهرکرد به عنوان مرکز این استان قطب اصلی تولید و فروش بادام مامایی است. بادام مامایی از جمله محصولات صادراتی ایران است و متقاضیان بسیاری در کشورهای خارجی دارد.

بادام مامایی پوست بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود از این رو اغلب به صورت مغز بادام به کشورهای مختلف صادر می گردد. مغز بادام مامایی رنگ روشن و ظاهری کشیده دارد و از نظر طعم نیز صد در صد شیرین بوده و تلخی ندارد.

برخی از ویژگی های مغز بادام مامایی عبارتند از:

  • طعم خوش طعم و شیرین
  • ارزش غذایی فراوان
  • دارای رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد
  • روغن فراوان
  • درصد دوقلویی بالا
  • مناسب جهت صادرات

کیفیت مغز بادام مامایی شهرکرد در مقایسه با دیگر انواع مغز بادام تولید شده در ایران و کشورهای خارجی بسیار عالی است. شهرکرد منبع بزرگ انواع بادام است و بیشتر بادام های آن به کشورهای خارجی مانند هند،ترکیه،روسیه و کشورهای عربی صادر می گردد.

قیمت مغز بادام مامایی

مغز بادام مامایی درجه بندی های مختلفی دارد و با قیمت های متفاوت به بازار عرضه می گردد. قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز آن تعیین می گردد. هر چه مغز بادام درشت تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

قیمت مغز بادام مامایی به سبب کیفیت و ارزش غذایی بالا از دیگر انواع بادام بالاتر است. این نوع بادام محصولی منحصر به فرد است و تمام ویژگی های مفید دیگر انواع بادام را به صورت یکجا دارا می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی درجه یک شهرکرد را به صورت عمده و با قیمت های رقابتی به خریداران و تجار مختلف عرضه می نماید.

جهت خرید،فروش و صادرات این محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

مغز بادام ماماییمغز بادام مامایی درجه یک شهرکردمغز بادام مامایی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *