خرید پسته احمد آقایی شور صادراتی _ بازرگانی شادیز

خرید پسته احمد آقایی شور صادراتی

خرید پسته احمد آقایی شور صادراتی _ بازرگانی شادیز انواع پسته احمد آقایی شور شده صادراتی را  بصورت مستقیم به خریداران محترم عرضه می نماید.

خرید پسته احمد آقایی شور صادراتی

پسته احمد آقایی یکی از پر طرفدارترین انواع پسته تولید شده در ایران است که نوع شور آن نیز در بازار خواهان بسیاری دارد. پسته احمد آقایی برای نخستین بار توسط فردی به نام احمد آقا فروتن در شهرستان رفسنجان شناسایی و معرفی گرید به همین دلیل آن را پسته احمد آقایی می نامند.

این نوع پسته ااز خانواده پسته های کشیده است. پسته احمد آقایی از لحاظ طعم خوش طعم ترین پسته تولید شده در ایران است. پوست استخوانی پسته احمد آقایی سفید شفاف و مغز آن دارای قرمز رنگ و به اصطلاح ماتیکی است.

پسته احمد آقایی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف مانند عراق،هند،پاکستان و کشورهای عربی نیز طرفداران بیشماری دارد. این نوع پسته به کشورهای اروپایی مانند آلمان و فرانسه نیز صادر می گردد.

با کیفیت ترین پسته احمد آقایی تولید شده در ایران متعلق به منطقه نوق رفسنجان و سیرجان و استان فارس است. خندان بودن از دیگر ویژگی های پسته احمد آقایی است.

خرید پسته احمد آقایی شور

پسته احمد آقایی از جمله پسته های صادراتی است که چه به صورت خام و چه شور شده متقاضیان بسیاری دارد. پسته احمد آقایی شور یکی از معروف ترین برند های پسته است. خرید پسته احمد آقایی شور شده به دلیل ارزش غذایی بالا در مقایسه با قیمت مناسب و به صرفه آن از رونق بالایی در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار است.

قیمت پسته احمد آقایی شور

قیمت پسته احمد آقایی نیز مانند دیگر انواع پسته به دلیل نوسانات بازار متغیر است. به همین جهت برای دریافت آخرین قیمت این محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان مجموعه شادیز در ارتباط باشید. قیمت پسته احمد آقایی با توجه به انس پسته ،کیفیت پسته،درجه خندانی ،تازگی،درصد توچین و دیگر عوامل تعیین می گردد.

بازرگانی شادیز به عنوان مرکز بزرگ فروش و صادرات پسته در ایران،در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین انواع پسته را به شما ارائه دهد.

برای سفارش محصول و کسب آگاهی بیشتر با همکاران ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی شورپسته احمد آقایی شور صادراتیپسته صادراتی شورخرید پسته احمد آقایی شورخرید پسته احمد آقایی شور صادراتیخرید پسته شورخرید پسته شور صادراتیخرید پسته صادراتی شور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *