خرید عمده انواع پسته خام _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید عمده انواع پسته خام

Pistachio nuts. Isolated on a white background.


خرید عمده انواع پسته خام _ شرکت بازرگانی شادیز تامین کننده و ارائه دهنده عمده انواع پسته خام نظیر اکبری،احمد آقایی،بادامی،فندقی و.. می باشد.

خرید عمده انواع پسته خام

خرید عمده انواع پسته خام به جهت ارزش غذایی بالاتر و قیمت مناسب تر از رونق بسیار بالایی در بازار برخوردار می باشد. پسته یکی از محبوبترین انواع آجیل ها است که از آن بصورت های مختلف خام و شور در انواع آجیل ها و مصارف غذایی استفاده می شود.البته خرید پسته به صورت خام بسیار مناسب تر است که در این مطلب دلایل آن را عنوان می کنیم.

مزیت های خرید پسته خام

_مغز پسته خام روغن بسیار فراوانی دارد. این روغن خواص دارویی بسیار مفیدی دارد و زمانی که پسته تفت داده می شود خواص دارویی خود را از دست می دهد و هم چنین رنگ سبز طبیعی خود را از دست می دهد.

_ در خرید پسته خام شما می توانید نوع پسته و هم چنین کیفیت آن را به آسانی تشخیص دهید. اما پسته های شور به دلیل دارا بودن مواد افزودنی تشخیص کیفیت و هم چنین طعم آن ها کار سختی است. بدین صورت که اگر پسته آب خندان و یا کپک زده باشد شما قادر به تشخیص آن نیستید.

_ یکی دیگر از مزیت های خرید پسته خام قیمت مناسب تر آن نسبت به پسته های شور است. پسته خام هم چنین انتخاب مناسبی برای صادرات به کشورهای مختلف می باشد و حاشیه سود خوبی برای صادر کنندگان دارد.

با توجه به موارد فوق بهتر است که برای خرید پسته، نوع خام آن را انتخاب کنید و یا اگر پسته شور مد نظر شماست پسته خام را خریداری کرده و خودتان تفت دهید.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته تازه و خام ایرانی نظیر پسته اکبری،احمد آقایی،کله قوچی ،فندقی و .. را بصورت مستقیم و بدون هیچ هزینه افزوده ای به خریدان در نقاط مختلف عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید عمده این محصول و دریافت قیمت ها می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

انواع پسته خامخرید انوع پسته خامخرید عمده انواع پسته خامعمده پسته خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *