قیمت روز بادام پوست کاغذی در بازار _ بازرگانی شادیز

قیمت روز بادام پوست کاغذی در بازار

قیمت روز بادام پوست کاغذی در بازار _ بازرگانی شادیز بادام پوست کاغذی مرغوب ایرانی را با قیمت منصفانه و در حجم های بالا به فروش می رساند.

قیمت روز بادام پوست کاغذی در بازار

بادام پوست کاغذی به عنوان یک بادام آجیلی و لوکس فروش پر رونقی در بازارهای داخلی و خارجی دارد. به همین جهت قیمت بادام پوست کاغذی  اهمیت زیادی برای خریداران و صادر کنندگان دارد. جهت اطلاع از قیمت روز انواع بادام می توانید با کارشناسان مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

قیمت بادام پوست کاغذی با توجه چند عامل مهم محاسبه می گردد که عبارتند از:

درصد مغز موجود در آن

ریز و درشت بودن آن

بدین صورت که هر چقدر مغز درشت تر ی داشته باشد مرغوبتر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.به طور کلی قیمت بادام پوست کاغذی از سایر انواع بادام ایرانی مناسب تر و مقرون به صرفه تر است زیرا درصد مغز بیشتری نسبت به دیگر انواع بادام با پوست دارد. بادام کاغذی حدود ۵۰ تا ۷۰ درصد مغز دارد. میزان مغز بادام کاغذی از بادام ربیع و بادام مامایی نیز بیشتر است.بادام پوست کاغذی پوست بسیار نازک و درصد مغز به پوست بالایی دارد به صورتی که خرید بادام کاغذی با پوست تفاوت چندانی با خرید مغز بادام ندارد.

فروش و صادرات بادام پوست کاغذی

شرکت بازرگانی شادیز در زمینه فروش و صادرات بادام پوست کاغذی بصورت عمده در کشور فعالیت می کند. مجموعه ما توانایی تامین بادام پوست کاغذی در تناژهای بالا برای فروش داخلی و صادراتی را دارد. بادام پوست کاغذی به عنوان یکی از ارقام صادراتی بادام های ایرانی به کشورهای مختلفی صادر می گردد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

روسیه

ترکیه

عراق

کویت

امارات

ارمنستان

افغانستان

هند و..

بادام پوست کاغذی نمونه ای منحصر به فرد از خشکبار ایرانی است که در برخی از مناطق کشور از جمله استان چهار محال بختیاری،اصفهان و .. تولید می گردد. این نوع بادام به سبب داشتن ویژگی های متعدد و قیمت متعادل از متقاضیان بیشماری در داخل و خارج از ایران برخوردار می باشد. از جمله ویژگی های بادام کاغذی عبارتند از:

  1. پوست بسیار نازک و به اصطلاح کاغذی
  2. درصد مغز به پوست بالا
  3. قیمت مناسب و متعادل
  4. مغز ترد و طعم شیرین
  5. خواص تغذیه ای فراوان
  6. میزان عرضه و تقاضای بالا
  7. انبار داری آسان
  8. مناسب جهت صادرات
  9. مناسب برای مصارف آجیلی
  10. و..

مشتریان محترم می توانند علاوه بر خرید این محصول بی نظیر با قیمت فوق العاده از مجموعه شادیز ،از طریق تماس با مدیر فروش این شرکت از قیمت های روز بادام نیز اطلاع پیدا کنند.

هم اکنون جهت سفارش محصول و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

بادام پوست کاغذی

قیمت بادام پوست کاغذی در بازارقیمت بادام کاغذی در بازارقیمت روز بادامقیمت روز بادام پوست کاغذیقیمت روز بادام پوست کاغذی در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *