قیمت مغز پسته گلدار کله قوچی رفسنجان _ بازرگانی شادیز

قیمت مغز پسته گلدار کله قوچی رفسنجان

قیمت مغز پسته گلدار کله قوچی رفسنجان _ بازرگانی شادیز مغز پسته کله قوچی درجه یک رفسنجان را با قیمت فوق العاده به فروش می رساند.

قیمت مغز پسته گلدار کله قوچی رفسنجان

قیمت مغز پسته کله قوچی رفسنجان با توجه به پارامترهای مختلفی از جمله میزان گلدار بودن،رنگ گل مغز،درصد شکستگی ،درصد دو قاب بودن(مغز لپه)،درصد مغز ریز و درشت و… محاسبه می گردد.

مغز پسته کله قوچی گلدار از پسته دهان بسته کله قوچی به دست می آید. به همین دلیل قیمت مغز پسته کله قوچی تا حدود زیادی به قیمت پسته دهان بسته بستگی دارد. پسته دهن بست نیز خود به دو نوع دهن بست معمولی و دهن بست آب خندانی تقسیم می شود. قیمت مغز پسته کله قوچی با توجه به پارامترهای مختلفی که ذکر کردیم تعیین می گردد لذا جهت خرید محصول و دریافت قیمت ها می توانید با کارشناسان ما در مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

مغز پسته کله قوچی رفسنجان

پسته کله قوچی جزو پسته های درشت و لوکس ایرانی است. با کیفیت ترین نوع پسته کله قوچی در شهرستان رفسنجان و مناطق اطراف آن مانند نوق تولید می گردد. مغز پسته کله قوچی رفسنجان کیفیت بسیار بالایی دارد. دلیل آن هم درشتی و گلدار بودن مغز پسته این شهر است. مغز پسته کله قوچی رفسنجان رنج قیمتی بالایی دارد و معمولا از آن برای مصارف آجیلی و برای صادرات استفاده می شود.

مغز پسته اکبری و کله قوچی جزو مغز پسته های بسیار درشت و لوکوس ایرانی هستند و همواره متقاضیان بسیاری در کشورهای مختلف دارند. از این رو قیمت آن از اهمیت بالایی برای خریداران و صادر کنندگان برخوردار می باشد.

خرید مغز پسته کله قوچی گلدار

پسته کله قوچی از ارقامی است که به عنوان یک پسته درشت،لوکس و خوش طعم در بازارهای مختلف شناخته می شود. همانطور که فروش پسته با پوست در بازار رواج دارد فراورده های حاصل از آن مانند مغز پسته نیز از بازار بسیار پر رونقی برخوردار است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته مرغوب ایرانی را با توجه به نیاز مشتری به صورت فله و بسته بندی شده به نقاط مختلف دنیا عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و استعلام محصولات با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

 

پسته کله قوچی

قیمت مغز پسته رفسنجانقیمت مغز پسته کله قوچیقیمت مغز پسته کله قوچی رفسنجانقیمت مغز پسته گلدارقیمت مغز پسته گلدار رفسنجانقیمت مغز پسته گلدار کله قوچیقیمت مغز پسته گلدار کله قوچی رفسنجانمغز پسته گلدار رفسنجانمغز پسته گلدار کله قوچی رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *