فروش عمده بادام سنگی در شیراز _ بازرگانی شادیز

فروش عمده بادام سنگی در شیراز

فروش عمده بادام سنگی در شیراز _ بازرگانی شادیز بادام سنگی درجه یک شیراز را بصورت مستقیم و در حجم عمده به خریداران محترم عرضه می نماید.

فروش عمده بادام سنگی در شیراز

فروش بادام سنگی درجه یک شیراز به عنوان یکی از با کیفیت ترین بادام های ایرانی از رونق بسیار بالایی در بازار برخوردار می باشد. بادام سنگی از نمونه های دیر گل بادام است به همین دلیل بیشتر در مناطق معتدل و سردسیر مانند استان فارس و چهار محال بختیاری تولید می گردد. البته بیشترین حجم تولید بادام سنگی متعلق به استان فارس است.

بادام سنگی پوست بسیار مستحکم و ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود از این رو بیشتر به صورت مغز بادام به فروش می رسد. درصد مغز این بادام حدود ۵۰ درصد است. بادام سنگی به دلیل داشتن کیفیت عالی و قیمت ارزان تر، میزان تقاضای بالایی دارد و بیشتر به صورت عمده به فروش می رسد.

مغز بادام سنگی طعم شیرین و درصد چربی بالاتری نسبت به دیگر انواع بادام دارد. از مغز بادام سنگی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع روغن گیری استفاده می شود. مغز بادام سنگی علاوه بر فروش داخلی پر رونق به کشورهای مختلف نظیر ترکیه،هند،امارات،عراق و.. صادر می گردد.

بادام سنگی هم چنین ارزش تغذیه ای بسیار فراوانی دارد. این نوع بادام منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،فسفر،پتاسیم و … است. مصرف بادام به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک قابل توجهی می کند.

شرکت بازرگانی شادیز بادام سنگی درجه یک شیراز را بصورت مستقیم و بدون واسطه با تضمین کیفیت و قیمت به خریداران محترم ارائه می نماید.

جهت سفارش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

فروش بادام در شیرازفروش بادام شیرازفروش عمده بادام در شیرازفروش عمده بادام سنگی در شیرازفروش عمده بادام شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *