فروش انواع مغز پسته ایران سبز _ دو پوست _ دهن بست _ شرکت شادیز

فروش انواع مغز پسته ایران

فروش انواع مغز پسته ایران سبز _ دو پوست _ دهن بست _ شرکت شادیز انواع مغز پسته درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم به خریداران عرضه می نماید.

فروش انواع مغز پسته ایران سبز _ دو پوست _دهن بست

کشور ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده خشکبار در دنیا به شمار می رود. انواع خشکبار درجه یک از جمله پسته و مغز پسته در ایران تولید شده و به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

انواع مغز پسته موجود در بازار ایران بسیار متنوع و زیاد می باشد. به صورتی که هر پسته تعداد زیادی مغز های متفاوت دارد که از هر یک از انواع آن ها جهت صادرات به کشور خاصی استفاده می شود. به عنوان مثال از مغز پسته احمد آقایی برای صادرات به هند استفاده می شود. اما برای صادرات به روسیه مغز پسته های کله قوچی و فندقی مناسب تر می باشد.

به طور کلی برای  صادرات مغز پسته به کشورهای متعدد با توجه به بازار کشور هدف و نیاز مشتری از نوع خاصی از مغز پسته های ایرانی استفاده می شود.فروش انواع مغز پسته ایران به دلیل تنوع بالا و کیفیت عالی از رونق بالایی در بازار برخوردار می باشد.

انواع مغز پسته تولید شده در ایران کدامند؟

انواع مغز پسته تولید شده در ایران از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد که ما برای نمونه به معرفی چند نمونه از آن می پردازیم.

مغز پسته دهن بست

مغز پسته دهن بست همانطور که از نام آن پیداست از پسته دهن بست تولید می شود. این نوع مغز پسته یکی از بهترین نمونه های مغز پسته از لحاظ بهداشتی است. مغز پسته دهن بست فاقد هر گونه آلودگی به آفلاتوکسین است و بهترین گزینه برای صادرات به کشورهایی است که حساسیت بالایی در زمینه آفلاتوکسین دارند.

مغز پسته کال

این نوع مغز پسته از پسته های نارس تولید می شود و طعم لذیذتری نسبت به مغز پسته های معمولی دارد. مغز پسته کال هم چنین رنگ سبز بسیار خوشرنگی دارد. مغز پسته کال با نام مغز پسته سبز در بازار شناخته می شود. مغز پسته سبز خرید و فروش بسیار پر رونقی در بازارهای جهانی دارد.

مغز پسته دو پوست

مغز پسته دو پوست همان مغز پسته کال است که پوست نازک سفید روی آن را جدا شده است. به صورتی که تنها بخش گوشتی سبز آن باقی می ماند. این نوع مغز را با نام مغز پسته دو پوست می شناسند. مغز پسته دو پوست گریدهای مختلفی دارد و با قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می رسد.

مغز پسته کوهی

این نوع مغز پسته خود به دو نوع زیر تقسیم می شود که عبارتند از:

مغز بنه

مغز پسته جنگلی

مغز بنه از پسته بنه و در فصل زمستان تولید می گردد. این نوع مغز پسته با قیمت های روز به مشتریان عرضه می گردد. مغز پسته جنگلی با مغز پسته سرخس نمونه ای خاص از مغز پسته های ایرانی است و گزینه مناسبی جهت صادرات می باشد. مغز پسته جنگلی از مغز پسته معمولی ریز تر است و درصد چربی بسیار بیشتری دارد.یکی دیگر از مزیت های این نوع مغز پسته این است که درصد آفلاتوکسین در آن صفر می باشد.

مغز پسته لپه

این نوع مغز پسته همانطور که از نام آن پیداست به مغز پسته هایی می گویند که از وسط به دو نیم تقسیم شده اند. مغز پسته لپه گزینه مناسبی برای مصارف شیرینی پزی می باشد.

مغز پسته موشو

مغز پسته موشو یکی از ارزان ترین نمونه های مغز پسته تولید شده در ایران است و کیفیت پایینی دارد. این نوع مغز پسته در برخی موارد بسیار سبز است که از آن برای تهیه پودر پسته استفاده می شود.

مغز پسته فیض آبادی

مغز پسته فیض آبادی یا همان مغز پسته بادامی ظاهر ضعیف تری نسبت به مغز پسته های معمولی دارد. اما توسبز بودن و درصد آفلاتوکسین پایین آن سبب جذب مشتریان در بازار شده است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته تولیدی ایران را بصورت مستقیم با تضمین کیفیت و قیمت به خریداران محترم ارائه می نماید.

هم اکنون می توانید جهت خرید عمده این محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

فروش انواع مغز پستهفروش انواع مغز پسته ایرانفروش مغز پسته دهن بستفروش مغز پسته دو پوستفروش مغز پسته سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *