صادرات عمده انواع پسته به پاکستان _ بازرگانی شادیز

صادرات عمده انواع پسته به پاکستان

صادرات عمده انواع پسته به پاکستان _ بازرگانی شادیز انواع پسته ایرانی را بصورت عمده و با قیمت های رقابتی به کشور پاکستان صادر می نماید.

صادرات عمده انواع پسته به پاکستان

صادرات پسته به پاکستان در انواع مختلفی صورت می گیرد. در بین انواع پسته های ایرانی نمونه های فندقی،بادامی و احمد آقایی بیشترین طرفدار را در بازار این کشور دارد.

کشور پاکستان از همسایه های شرقی ایران است و مبادلات تجاری خوبی با کشور ما دارد. پسته یکی از مهم ترین اقلام صادراتی به این کشور می باشد. بازار کشور پاکستان یک بازار بسته است. یعنی اگر یک نوع پسته در بازار این کشور جا افتاد باید حتما همان نمونه پسته را به این کشور صادر نمود. جالب است بدانید که برخی از مناطق پاکستان پسته فندقی و برخی دیگر از مناطق پسته احمد آقایی و بادامی را می پسندند از این رو شناخت بازار هدف یکی از پارامترهای مهم در صادرات پسته به شمار می رود.

صادرات پسته به پاکستان به دو منظور انجام می شود:

یکی برای مصرف در بازار داخل این کشور

و دیگری برای صادرات مجدد پسته به سایر کشورها

کشور پاکستان یکی از مهم ترین کشورهای مصرف کننده پسته محسوب می شود به همین جهت صادرات پسته از  ایران به این کشور در تناژهای بالا صورت می گیرد. تجار پاکستانی اغلب پسته های ایران را بصورت عمده از ایران خریداری می نمایند و سپس در کشور خود بسته بندی کرده به کشورهای دیگر صادر می نمایند.

کشور پاکستان به عنوان یکی از بزرگترین خریداران پسته ایران جزو کشورهای قیمت محور به شمار می آید. تجار پاکستانی اغلب به دنبال خرید پسته درجه یک با قیمت مناسب از ایران هستند از این رو ارقام فندقی و بادامی گزینه مناسبی برای صادرات به این کشور مسی باشد.

فروش انواع پسته صادراتی در بازرگانی شادیز

شرکت بازرگانی شادیز، با دارا بودن چندین ترمینال ضبط پسته و ارتباط مستقیم با تولید کنندگان پسته در شهرهای مختلف،انواع پسته درجه یک را با مناسبترین قیمت به کشور پاکستان صادر می نماید.

بازرگانی شادیز یکی از بزرگترین شرکت های تامین کننده و صادر کننده پسته در ایران به شمار می رود. این مجموعه همواره آماده ارائه بهترین محصولات و همکاری با تجار و تولید کنندگان در نقاط مختلف می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

صادرات انواع پسته به پاکستانصادرات پسته به پاکستانصادرات عمده انواع پسته به پاکستانصادرات عمده پسته به پاکستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *