عرضه مغز بادام درختی مامایی شیرین _ شرکت بازرگانی شادیز

عرضه مغز بادام درختی مامایی شیرین

عرضه مغز بادام درختی مامایی شیرین _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی شیرین را بصورت عمده و بی واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

عرضه مغز بادام درختی مامایی شیرین

عرضه مغز بادام درختی شیرین در ایران در انواع و کیفیت های مختلف انجام می شود. انواع مغز بادام شیرین در مناطق مختلف کشور تولید و عرضه می گردد. مغز بادام مامایی یکی از بهترین و مرغوبترین انواع مغز بادام تولید شده در ایران است که علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد.

ویژگی های بادام مامایی

بادام مامایی از نمونه های مرغوب بادام سنگی است که پوست بسیار سختی دارد. مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ،ارزش غذایی و روغن دهی بسیار مرغوب می باشد. مغز این نوع بادام صد درصد شیرین است و تلخی ندارد هم چنین درصد دوقلویی بالایی دارد.

مغز بادام مامایی گریدهای مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می کنند. قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز آن محاسبه می شود. یعنی هر چه سایز آن بزرگتر باشد قیمت بالاتری دارد.

از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و .. استفاده می شود.بادام مامایی تجاری ترین نوع بادام درختی تولید شده در ایران است. این بادام بیشتر به صورت مغز شده به کشورهای مختلف نظیر هند،ترکیه،روسیه،امارات و .. صادر می گردد.

کشور هندوستان بزرگترین خریدار بادام مامایی است. پس از آن کشورهای عربی جزو بزرگترین خریداران این نوع بادام به شمار می آیند. بادام مامایی در استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند مناطق بن و سامان در ایران تولید می گردد. حدود ۸۰ درصد بادام مامایی استان چهار محال بختیاری به هند و دیگر کشورهای خارجی صادر می گردد.بادام مامایی فروش داخلی بسیار کمی دارد دلیل آن هم بالا بودن قیمت این محصول است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی شیرین را به صورت مستقیم و در هر حجمی برای مشتریان داخلی و خارجی تامین می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

عرضه مغز بادام درختی ماماییعرضه مغز بادام درختی مامایی شیرینعرضه مغز بادام ماماییعرضه مغز بادام مامایی شیرینمغز بادام درختی ماماییمغز بادام درختی مامایی شیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *