صادرات انواع پسته فندقی _ احمد آقایی _ کله قوچی به چین _ شرکت شادیز

صادرات انواع پسته فندقی _ احمد آقایی _ کله قوچی به چین 

صادرات انواع پسته فندقی _ احمد آقایی _ کله قوچی به چین _ شرکت شادیز انواع پسته درجه یک ایرانی را به صورت عمده به کشور چین صادر می نماید.

صادرات انواع پسته فندقی _ احمد آقایی _ کله قوچی به چین

صادرات پسته به چین یکی از فعالیت های تجاری و اقتصادی پر رونق در ایران می باشد. کشور چین یکی از بزرگترین خریداران پسته ایرانی است. مهم ترین فاکتور در صادرات پسته به چین قیمت مناسب و پایین آن است. به همین دلیل کشور چین به عنوان یکی از خریداران قیمت محور پسته های ایرانی شناخته می شود.

بازار مصرف پسته در چین

چین از کشورهای پر جمعیت آسیایی است که به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای مصرف کننده شناخته می شود. از مهم ترین محصولات صادراتی به چین که فروش بسیار بالایی در این کشور دارد پسته را می توان نام برد.

با توجه به اینکه ایران یکی از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده پسته در دنیا است و پسته های ایرانی تنوع بی نظیر و کیفیت بالایی دارند،صادرات پسته در ایران به کشورهای مختلف و در حجم های بالا انجام می شود. همانطور که گفتیم پسته های ایرانی تنوع بسیار بالایی دارند به همین دلیل کشور ایران توانایی تامین انواع پسته برای کشورهای مختلف با ذائقه های مختلف را دارا می باشد.

کشور چین به عنوان یکی از بزرگترین خریداران پسته ایرانی جزو کشورهای قیمت محور می باشد. یعنی اولویت این کشور برای خرید پسته از ایران قیمت مناسب و ارزان تر این محصول است.

پسته های صادراتی به چین

پسته فندقی خندان و آب خندان بهترین گزینه برای صادرات به چین می باشد. پسته کله قوچی با انس بالا(سایز ریز) به دلیل ظاهر گرد و طعم بی نظیر نیز طرفداران به خصوصی در این کشور آسیایی دارد.پسته های کشیده مانند پسته اکبری،احمد آقایی و بادامی در چین فروش چندانی ندارد.

یکی از عمده ترین روش هایی که تجار چینی برای خرید پسته با قیمت ارزان از ایران به کار می برند مخلوط کردن ۲۰ تا ۳۰ درصد پسته آب خندان به پسته های خندان است. البته این روش تنها به درخواست خود مشتری انجام می شود.

بازرگانی شادیز یکی از شرکت های فعال در صنعت پسته و خشکبار در ایران شناخته می شود. این مجموعه از بزرگترین تامین کنندگان و صادر کنندگان پسته در کشور به شمار می رود و کشور چین یکی از مقاصد صادراتی پسته های این مجموعه محسوب می شود.

جهت خرید محصول و کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

پسته

بازار مصرف پسته در چینپسته های صادراتی به چینصادرات انواع پسته به چینصادرات انواع پسته فندقیصادرات انواع پسته فندقی _ احمد آقایی _ کله قوچی به چینصادرات انواع پسته فندقی به چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *