مرکز خرید بادام مامایی صادراتی شهرکرد _ بازرگانی شادیز

مرکز خرید بادام مامایی صادراتی شهرکرد

مرکز خرید بادام مامایی صادراتی شهرکرد _ بازرگانی شادیز سایزهای مختلف مغز بادام مامایی شهرکرد را جهت صادرات بصورت عمده به فروش می رساند.

مرکز خرید بادام مامایی صادراتی شهرکرد

خرید بادام مامایی در حجم عمده برای صادرات باید با توجه به شناخت بازار  کشور هدف و نیاز مشتری صورت گیرد . بازرگانی شادیز از بزرگترین مراکز خرید،فروش و صادرات بادام مامایی در ایران به شمار می رود. خریداران محترم می توانند عمده بادام مامایی صادراتی را بصورت دست اول و با قیمت مناسب از این مرکز خریداری نمایند.

بادام مامایی نمونه ای مرغوب از بادام های ایرانی است که بیشتر جنبه تجاری دارد و به کشورهای مختلف صادر می گردد. این نوع بادام بصورت عمده در استان چهار محال بختیاری تولید می گردد. شهرستان سامان بزرگترین قطب تولید بادام مامایی در این استان است که در فاصله ۳۰ کیلومتری از مرکز این استان یعنی شهرکرد قرار دارد.

این نوع بادام پوست بسیار سخت و مستحکمی دارد. مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد. هم چنین ارزش غذایی بسیار فراوانی دارد. بادام مامایی معمولا با پوست سخت برای صادرات مورد استفاده قرار نمی گیرد و بصورت شکسته شده و به شکل مغز بادام به کشورهای مختلف صادر می گردد.

مغز بادام مامایی سایز های مختلفی دارد و معمولا به دسته های ۸۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می شود. قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز آن محاسبه می شود.

مغز بادام مامایی فروش داخلی بسیار پایینی دارد زیرا این نوع بادام قیمت بالایی دارد و هم چنین هنوز به طور کامل در بین مردم شناخته نشده است. حجم عمده ی این محصول برای صادرات استفاده می شود. کشور هند بزرگترین وارد کننده بادام مامایی از ایران است.

قیمت روز بادام مامایی

همانطور که گفتیم بادام مامایی یک محصول صادراتی است. به همین دلیل قیمت آن با توجه به نوسانات ارز متغیر می باشد. لذا لازم است جهت خرید عمده نسبت به قیمت روز آن اطلاعات دقیقی را بدست آورد. مشتریان گرامی می توانند از طریق ارتباط با کارشناسان این مجموعه از قیمت روز انواع بادام مطلع شوند.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بادام  در کشور،آماده ارائه بهترین انواع بادام با قیمت های منحصر به فرد به خریداران و همکاری با تولید کنندگان و صادر کنندگان این محصول می باشد.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول هم چنین استعلام قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام مامایی

مرکز خرید بادام شهرکردمرکز خرید بادام صادراتیمرکز خرید بادام مامایی شهرکردمرکز خرید بادام مامایی صادراتیمرکز خرید بادام مامایی صادراتی شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *