فروش مستقیم مغز پسته لپه _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش مستقیم مغز پسته لپه

فروش مستقیم مغز پسته لپه _ شرکت بازرگانی شادیز کیفیت های مختلف مغز پسته لپه را بصورت مستقیم و با قیمت فوق العاده به فروش می رساند.

فروش مستقیم مغز پسته لپه

مغز پسته لپه یکی از انواع مغز پسته ارزان است.این نوع مغز پسته طرفداران بسیاری در بازار داخل ایران و در بازارهای صادراتی دارد. مغز پسته در ایران به دلیل تنوع در تولید پسته،دنیای بسیار گسترده ای دارد. مغز لپه پسته یکی از پر فروش ترین مغز پسته های تولید شده در ایران است که کاربرد فراوانی برای تولید کننده های شیرینی،بستنی،شکلات و .. دارد.

فروش مستقیم مغز پسته لپه در کیفیت های مختلف با قیمت های بسیار مناسب توسط مجموعه بازرگانی شادیز بصورت عمده انجام می شود. خریداران محترم می توانند انواع مغز پسته سالم و لپه را بصورت مستقیم از تولید کننده و در هر حجمی از این مرکز خریداری نمایند.

مشخصات مغز پسته لپه

مغز پسته لپه یا همان مغز دو قاب به مغز پسته ای گفته می شود که از وسط به دو نیم تقسیم شده است. این نوع مغز پسته به دلیل قیمت پایین تر برای مصارف قنادی ها و بستنی فروشی ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

مغز پسته لپه سبز که به صورت کامل به دو نیم تقسیم شده است و مغز ریز در آن مخلوط نباشد بسیار شکیل و با کیفیت است و گزینه مناسبی برای صادرات به کشورهای مختلف مانند کشورهای اروپایی و آسیایی می باشد. این نوع مغز پسته برای مصارفی که مغز پسته را برش می زنند مانند گز و سوهان و سایر مصارف مفید می باشد. از این محصول هم برای مخلوط با مغز پسته سالم و هم برای پودر کردن استفاده می شود.

قیمت مغز پسته لپه

قیمت مغز پسته با توجه به پارامترهای مختلفی محاسبه می شود. که مهم ترین آن تازگی و خوش طعم بودن مغز پسته است. در وهله دوم سبز بودن مغز پسته از عوامل موثر بر تعیین قیمت مغز پسته است.

البته ویژگی های دیگر نیز بر قیمت گذاری مغز پسته تاثیر گذار است. از جمله :

تمیز بودن مغز پسته

عدم وجود ضایعاتی مانند پوست پسته در آن

بسته بندی مناسب

عدم وجود مغز پسته گندمی در آن

و سایر موارد

با توجه به اینکه قیمت پسته و مغز پسته به عنوان یک محصول صادراتی ارتباط نزدیکی با دلار دارد،نوسانات ارز نیز به قیمت این محصول تاثیر گذار است.

فروش انواع مغز پسته در شرکت بازرگانی شادیز

فروش مغز پسته توسط ترمینال های ضبط پسته در استان های تولید کننده پسته مانند کرمان و خراسان انجام می شود. شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته مرغوب ایرانی را به صورت مستقیم و بدون هیچ هزینه افزوده ای به فروش می رساند.

هم اکنون جهت خرید و صادرات محصول هم چنین دریافت قیمت ها می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

فروش مستقیم مغز پسته لپهفروش مستقیم مغز لپه پستهفروش مغز پسته لپهفروش مغز لپه پستهمغز لپه پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *