قیمت روز پسته احمد آقایی رفسنجان _ شرکت شادیز

قیمت روز پسته احمد آقایی رفسنجان

قیمت روز پسته احمد آقایی رفسنجان _ شرکت شادیز قیمت انواع پسته احمد آقایی رفسنجان را به صورت به روز رسانی شده به خریداران اعلام می نماید.

قیمت روز پسته احمد آقایی رفسنجان

یکی از مهم ترین محصولاتی که کشت آن در ایران بسیار پر رونق است پسته می باشد. طبیعت پسته گرم و خشک است و سرشار از کریوهیدرات،پروتئین،چربی های مفید و فیبر غذایی می باشد. پسته انواع مختلفی دارد از جمله انواع پسته می توان به پسته احمد آقایی اشاره کرد.

پسته احمد آقایی یکی از پسته های صادراتی تولید شده در ایران است که به سبب داشتن قیمت مناسب و طعم و کیفیت عالی متقاضیان بیشماری دارد. پسته احمد آقایی پس از پسته فندقی بیشترین حجم از صادرات را به خود اختصاص داده است. بیشترین حجم تولید این پسته مربوط به شهرستان رفسنجان در استان کرمان است.

در چند سال اخیر با توجه به نوسانات بازار قیمت پسته احمد آقایی رفسنجان تغییرات گسترده ای پیدا کرده است تا جایی که قیمت پسته با توجه به نرخ ارز بصورت لحظه ای در حال تغییر است.همانطور که گفتیم پسته احمد آقایی پس از فندقی مهم ترین نوع پسته صادراتی ایران است. معمولا قیمت پسته احمد آقایی از پسته فندقی گرانتر و از پسته اکبری ارزانتر است. پسته احمد آقایی جزو پسته مرغوب و پر فروش صادراتی است به همین دلیل قیمت آن از اهمیت ویژه ای در بازار برخوردار می باشد.بیشترین میزان صادرات پسته احمد آقایی به کشورهای هند،ترکیه،روسیه،آلمان ،کشورهای عربی و… بوده است.

مشتریان گرامی می توانند از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت جهت دریافت قیمت های روز انواع پسته با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

مشخصات پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی مانند پسته بادامی و اکبری از خانواده پسته های کشیده است. پوست استخوانی این پسته دارای رنگ سفید روشن و مغز آن در قسمت خندانی قرمز رنگ می باشد که سبب بازار پسندی این نوع پسته شده است. مغز پسته احمد آقایی یکی از خوش طعم ترین انواع مغز پسته است که با نام مغز پسته گلدار در بازار مشهور است.

به طور کلی پسته احمد آقایی ویژگی های منحصر به فرد بسیاری دارد که از جمله آن ها عبارتند از:

ظاهر زیبا و کشیده

طعم بسیار لذیذ

قیمت مناسب

پوست سفید

مناسب جهت استفاده در آجیل

مناسب جهت صادرات

میزان تقاضای بالا

از پسته احمد آقایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود.

بازار فروش پسته احمد آقایی رفسنجان

با وجود تغییرات گسترده قیمت پسته احمد آقایی باز هم این نوع پسته غروش بسیار فوق العده و پر رونقی دارد. علاوه بر صادرات پر رونق پسته،پسته احمد آقایی رفسنجان در بازار داخل هم به صورت عمده و خرده به فروش می رسد.

بهترین نوع پسته احمد آقایی ئر منطقه نوق از توابع شهرستان رفسنجان تولید می گردد. از مشخصات مهم این پسته می توان به رنگ پوسته سبز و قرمز ارغوانی آن اشاره کرد.

انس های مختلف پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی با انس های مختلفی در بازار خرید و فروش می شود که عبارتند از:

۲۲_۲۴

۲۴_۲۶

۲۶_۲۸

۲۸_۳۰

۳۰_۳۲

خرید مستقیم پسته احمد آقایی در بازرگانی شادیز

خرید پسته احمد آقایی خام صادراتی بصورت مستقیم از کشاورز هم برای تولید کنندگان پسته و هم برای بازرگانان سودمند است. در این روش خرید با حذف واسطه ها شما می توانید بدون هیچ هزینه افزوده ای پسته احمد آقایی درجه یک و عمده رفسنجان را خریداری نمایید.

شرکت بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان این محصول و دارا بودن چندین ترمینال  ضبط پسته،انس های مختلف پسته احمد آقایی را مطابق نیاز مشتریان و بدون واسطه به فروش می رساند.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول هم چنین دریافت قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

انس پسته احمد آقاییبازار فروش پسته احمد آقاییبازار فروش پسته احمد آقایی رفسنجانبازار فروش پسته رفسنجانخرید مستقیم پستهقیمت روز پسته احمد آقاییقیمت روز پسته احمد آقایی رفسنجانقیمت روز پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *