خرید عمده بادام با کیفیت صادراتی _ بازرگانی شادیز

خرید عمده بادام با کیفیت صادراتی

خرید عمده بادام با کیفیت صادراتی _ بازرگانی شادیز انواع بادام صادراتی از جمله بادام مامایی را به صورت عمده به خریداران محترم عرضه می نماید.

خرید عمده بادام با کیفیت صادراتی

استان چهار محال بختیاری رتبه نخست خرید و فروش عمده بادام با کیفیت صادراتی را در کشور دارا می باشد. این استان پتانسیل بالایی از نظر تولید انواع بادام و صادرات آن به کشورهای مختلف خارجی دارد.

بادام سامان

شهرستان سامان قطب اصلی تولید ارقام مختلف بادام در استان چهار محال بختیاری به شمار می آید. منطقه سامان در فاصله ۳۰ کیلومتری از شهرکرد مرکز این استان قرار دارد. انواع بادام صادراتی از جمله بادام تلخ و انواع بادام شیرین با درجه کیفی بالا در این شهرستان تولید شده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

شهرستان سامان از مناطق حاشیه زاینده رود و مناسبترین مکان جهت رشد و پرورش بادام است. بادام های تولید شده در این منطقه به سبب برخورداری از آب و هوا و خاک حاصلخیز از کیفیت بسیاری بالایی برخوردار می باشند که علاوه بر بازار داخلی به سایر کشورها نیز صادر می گردد.

انواع بادام تولید شده در استان چهار محال بختیاری عبارتند از:

بادام مامایی

بادام محب پوست کاغذی

بادام سنگی

بادام ربیع

بادام شاهرودی

بادام تلخ

هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارند و به شکل مغز شده و با پوست در بازار خرید و فروش می شود. در بین انواع بادام تولید شده در سامان بادام مامایی از کیفیت  بسیار بالایی برخوردار است . بیشترین حجم از صادرات بادام به این محصول اختصاص دارد. بادام مامایی به کشورهایی نظیر هند،ترکیه،روسیه،کشورهای عربی و اروپایی صادر می گردد.

البته این موضوع بدین معنا نیست که دیگر انواع بادام قابلیت صادرات را ندارند. هر یک از انواع بادام ایرانی ویژگی های منحصر به فردی دارند که سبب افزایش تقاضای آن ها شده است از جمله اینکه بادام های ایرانی برخلاف بادام های آمریکایی که تراریخته هستند، کاملا طبیعی می باشند. هم چنین طعم بسیار عالی و ارزش غذایی فراوانی دارند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام مرغوب و صادراتی تولید شده در مناطق مختلف ایران را بصورت مستقیم برای خریداران تامین می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

بادام صادراتی با کیفیتبادام عمده با کیفیتخرید بادام با کیفیت صادراتیخرید عمده بادام با کیفیتخرید عمده بادام با کیفیت صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *