صادرات پسته احمدآقایی سفید ایران به هند _ شرکت شادیز

صادرات پسته احمدآقایی سفید ایران به هند

صادرات پسته احمدآقایی سفید ایران به هند _ شرکت شادیز پسته احمدآقایی سفید و خوش طعم ایران را به صورت عمده به کشور هند صادر می نماید.

صادرات پسته احمدآقایی سفید ایران به هند

پسته احمد آقایی یکی از پر متقاضی ترین انواع پسته های تجاری تولید شده در ایران است. این پسته پوست صدفی سفید و  مغز بسیار خوش طعمی دارد.

پسته احمد آقایی ایران طرفداران بیشماری در کشورهای مختلف از جمله کشور هند دارد. اکثر تجار هندی پسته احمد آقایی را به صورت خام از ایران خریداری کرده و با توجه به ذائقه مردم کشورشان فراوری می کنند.

بر خلاف دیگر کشورها که همه انواع پسته های ایرانی را خریداری می کنندو کشور هند تنها یک نوع پسته را از ایران خریداری می کند که آن هم پسته کشیده و سفید احمد آقایی است. بهترین روش ارسال پسته به کشور هند از طریق بندرعباس به بندر ناواشیوا می باشد. بیشتر تجار هندی در شهرهای دهلی و حیدر آباد در هند مشغول به فعالیت می باشند.

پسته احمد آقایی جزو ارقام بادامی است و ظاهری کشیده دارد. این پسته با نام تجاری long در بازارهای جهانی شناخته می شود. پسته احمد آقایی علاوه بر صادرات پر رونق فروش داخلی بسیار بالایی دارد. از پسته احمد آقایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود.

مغز پسته احمد آقایی نیز یکی از مرغوب ترین انواع مغز پسته تولید شده در ایران است. از مغز پسته احمد آقایی نیز برای صادرات به هند استفاده می شود.

پسته احمد آقایی در مناطق مختلف ایران از جمله رفسنجان،استان فارس،دامغان،خراسان و .. تولید می گردد. با کیفیت ترین پسته احمد آقایی ایران متعلق به منطقه نوق رفسنجان و شهرهای نی ریز و سروستان در استان فارس است که شما می توانید برای صادرات به هند از آن ها استفاده کنید.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های تامین کننده و صادر کننده پسته در ایران،انواع پسته احمدآقایی سفید را به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی موجود با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

صادرات پسته احمدآقایی ایرانصادرات پسته احمدآقایی سفید ایرانصادرات پسته احمدآقایی سفید ایران به هندصادرات پسته احمدآقایی سفید به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *