فروش و صادرات پسته فارس _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش و صادرات پسته فارس

Salth pistachios on the wooden table, selective focus


فروش و صادرات پسته فارس _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب استان فارس را به صورت عمده و تناژی به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

فروش و صادرات پسته فارس

پسته یکی از محصولات استراتژیک کشاورزی در ایران است. کشور ایران از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته در جهان به شمار می رود. پسته های ایرانی به دلیل تنوع بسیار زیاد و کیفیت عالی همواره متقاضیان بسیاری از داخل و خارج از کشور دارند.

پسته در مناطق مختلفی از کشور مانند کرمان،خراسان،فارس،یزد و.. تولید می گردد. در این بین استان کرمان در زمینه تولید پسته در ایران پیشتاز است . اما در مناطق دیگر کشور از جمله استان فارس نیز انواع پسته با کیفیت عالی تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. شهرستان های نی ریز،سروستان،خرامه و.. از قطب های اصلی تولید پسته در استان فارس به شمار می روند.

ارقام مختلف پسته های تجاری نظیر پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته اوحدی در این استان به صورت عمده تولید می گردد. سالانه بیش ز ۲۵ هزار تن پسته خشک از این استان برداشت می شود. حدود ۷۰ درصد پسته های استان فارس به سایر استان ها و کشورهای خارجی به خصوص کشورهای همسایه صادر می گردد.

استان فارس به سبب برخورداری از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب محیط مناسبی جهت کشت محصولات کشاورزی از جمله پسته است. پسته های تولید شده در استان فارس برند نیستند اما کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی دارند.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های بزرگ و فعال در صنعت پسته،انواع پسته درجه یک استان فارس را به صورت مستقیم به تمام خریداران داخلی و خارجی ارائه می نماید.

هم اکنون می توانید جهت سفارش محصول و کسب اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته فارسصادرات پسته فارسصادرات و فروش پسته فارسفروش پسته فارسفروش و صادرات پسته فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *