صادرات پسته سروستان فارس _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته سروستان فارس

Salt pistachio nuts in the wooden bowl, selective focus


صادرات پسته سروستان فارس _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته مرغوب سروستان را به کشورهای مختلف اروپایی،عربی و هند صادر می نماید.

صادرات پسته سروستان فارس

صادرات پسته سروستان فارس به عنوان یکی از با کیفیت ترین پسته های تولید شده در استان فارس و ایران از رونق بالایی برخوردار می باشد.شهر سروستان قطب اصلی تولید پسته درجه یک در استان فارس می باشد. این منطقه به سبب برخورداری از آب و هوا و خاک مساعد با رشد پسته،مرغوبترین انواع پسته را در کشور تولید می کند.

ارقام پسته کشت شده در سروستان شامل پسته احمد آقایی،پسته اکبری،پسته کله قوچی و .. است. در سالهای اخیر به دلیل افزایش تولید پسته در این منطقه و کیفیت بالای محصول ،حجم صادرات پسته سروستان با افزایش چشمگیری رو به رو بو ده است. پسته درجه یک سروستان به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی ،کشور هند و… انجام می شود.

پسته تولیدی در این شهرستان پس از فراوری به صورت پسته خام خشک شده به بازار مصرف داخلی و خارجی عرضه می شود. پسته سروستان ظاهر زیبا،طعم بسیار منحصر به فرد و قیمت مناسبی دارد. از این رو سبب جذب مشتریان داخلی و خارجی شده است.

پسته با کیفیت سروستان این شهرستان را به یکی از بزرگترین  قطب های تولید پسته در جنوب کشور تبدیل کرده است. صادرات پسته سروستان سبب اشتغالزایی و ارزآوری برای کشور شده است.

شرکت بازرگانی شادیز،از شرکت های فعال در حوزه فروش و صادرات مستقیم پسته سروستان در ایران می باشد. مجموعه بازرگانی شادیز مرغوبترین انواع پسته سروستان به صورت دست اول و بی واسطه به خریداران داخلی و خارجی ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و صادرات محصول  هم چنین دریافت مشاوره با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پسته سروستانصادرات پسته سروستان فارسصادرات پسته فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *