تولید و فروش مغز پسته کال _ شرکت بازرگانی شادیز

تولید و فروش مغز پسته کال

تولید و فروش مغز پسته کال _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته کال سبز را بصورت مستقیم به تمام خریداران در داخل و خارج از کشور عرضه می نماید.

تولید و فروش مغز پسته کال

تولید و فروش مغز پسته کال جهت مصارف مختلف غذایی و برای صادرات به کشورهای خارجی انجام می شود.کشورهای ثروتمند و لوکس پسند مانند آلمان،فرانسه و کشورهای عربی از جمله بزرگ ترین خریداران عمده انواع مغز پسته از ایران می باشند.

تولید مغز پسته کال

مغز پسته کال همان مغز پسته نارس است. این نوع مغز پسته پیش از زمان برداشت و قبل از رسیدن پسته برداشت می شود. زمان برداشت پسته های رسیده اواخر شهریور ماه است یعنی زمانی که پسته ها کاملا خندان می باشند.اما برای تولید مغز پسته کالک،معمولا پسته در اواخر مرداد ماه و اوایل شهریور برداشت می شود.

از موارد حائز اهمیت در تولید مغز پسته کال نحوه صحیح خشک کردن  پسته است. برای خشک کردن این پسته نباید از دستگاه های حرارتی استفاده کرد زیرا مغز پسته آسیب می بیند. این نوع پسته را باید به صورت دستی و زیر نور خورشید خشک کرد.

پس از خشک کردن پسته آن ها را دانه بندی می کنند و برای شکسته شدن در دستگاه پسته شکن می ریزند. در این مرحله مغز پسته به سه گروه مغز سالم،مغز پسته های لپه و شکسته و پسته های نشکسته تقسیم می شود.

پس از این کار مغز پسته برای دو پوست شدن آماده می شود یعنی پوست نازم سفید روی مغز از آن جدا می شود به صورتی که تنها قسمت گوشته سبز آن باقی بماند برای این کار مغز پسته را در آب جوش  ریخته و پس از زمان معین از آب خارج می کنند. سپس توسط نیروی انسانی پوسته های جدا نشده را از آن ها جدا می کنند و در نهایت مغز پسته کال تولید می گردد.

قیمت مغز پسته کال

قیمت مغز پسته کال با توجه به پارامترهای مختلفی محاسبه می گردد که عبارتند از:

رنگ مغز(میزان سبزی مغز)

سایز مغز

درصد مغز لپه و دندانه

میزان مغز گندمی

فروش مغز پسته کال

فروش مغز پسته کال توسط ترمینال های ضبط و فراوری پسته در ایران انجام می شود. شرکت بازرگانی شادیز با دارا بودن ترمینال های ضبط پسته انواع مغز پسه کال را در هر حجمی برای خریداران تامین می نماید.

جهت خرید محصول و اطلاع از سایر خدمات و محصولات شرکت شادیز با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

تولید مغز پسته کالتولید و فروش مغز پسته کالفروش مغز پسته کالقیمت مغز پسته کال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *