تولید و عرضه مغز پسته ایرانی

تولید و عرضه پسته مغز پسته ایرانی_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

تولید و عرضه مغز پسته ایرانی _ تولید و عرضه مغز پسته مرغوب و باکیفیت ایران در بازارهای جهانی توسط گروه تولیدی و بازرگانی مغز پسته شادیز انجام می شود.

برای اطلاع از قیمت ها می توانید در ادامه با واحد فروش و صادرات این مجموعه ارتباط بگیرید.

تولید و عرضه مغز پسته ایرانی

پسته بیشتر در مناطق گرم و تا حدودی خشک زمین کشت می شود. به همین منظور کشورهای خاورمیانه و همچنین کشورهای گرم اروپایی نقشی حیاتی در بازار جهانی این محصول خاص دارند. در بین انواع پسته موجود در بازار، پسته ایران به دلیل طعم، کیفیت و تنوع بسیار معروف است. برای مغز پسته که در ایران تولید و عرضه می شود نیز همین شرایط وجود دارد.

مغز پسته را می توان از پسته با پوسته بسته یا باز تهیه کرد. در حالی که مغز پسته ای که از پسته پوسته باز تولید می شود، کیفیت و طعم بهتری دارد، اما تولید آن با مشکلات متعددی مواجه است. تمامی این پارامترها بر قیمت نهایی مغز هایی که از پوسته‌های باز تولید می‌شوند، تأثیر می‌گذارند.

انواع مغز پسته برای صادرات

انواع مغز پسته برای صادرات_ کارخانه مغز پسته شادیز

مغز پسته یک از مهم ترین و اصلی ترین فرآورده های پسته ایران است. از مغز پسته در نانوایی، بستنی و آشپزی استفاده می شود. شرکت تجارت پویا(شادیز)، مغز پسته را با رنگ و طعمی دلپذیر تولید و در بسته بندی های مناسب برای صادرات وکیوم می کند.

پسته یکی از پرطرفدارترین محصولات ایران است که کاربرد وسیعی در صنایع غذایی دارد. پسته را هم می‌توان در پوسته‌اش یافت یا هم به‌عنوان مغزی که استفاده از آن راحت‌تر است. مغز پسته بیشتر در شیرینی‌سازی، شکلات‌سازی، بستنی‌سازی و حتی صنایع مرتبط مانند تولید سوسیس و کالباس استفاده می‌شود. بدین منظور کشورهایی که در زمینه برداشت پسته فعال هستند، تولید مغز را به عنوان یکی از شاخه های ضروری تولید خود می دانند. مانند پسته، مغز پسته  نیز فواید سلامتی بسیاری دارد.

مغز پسته تنوع بسیار زیادی دارد. بخشی از این تنوع ریشه در نوع پسته ای که برای تولید مغز استفاده می شود دارد. پسته بلند اکبری مغز بلندی دارد در حالی که پسته گرد به دلیل شکل گرد به راحتی قابل مشاهده است. کلی ترین نوع طبقه بندی مغز پسته بر اساس مراحل تولید است. شرکت شادیز به عنوان عرضه کننده خشکبار انواع مغز پسته را با بهترین کیفیت و قیمت به بیش از ۳۵ کشور دنیا صادر می کند.

مغز پسته معمولی با رنگ های قهوه ای و قرمز آن قابل تشخیص است. اساساً اولین لایه مغز است که در داخل پوست پسته یافت می شود. آنها به دو گروه پوسته بسته و پوسته باز تقسیم می شوند و معمولاً تولید آنها به صورت تمام اتوماتیک است. این نوع مغز مخصوصاً برای قنادی ها و مواردی که نیازی به مخلوط کردن یا پودر کردن نیست مناسب است.

مغز پسته پوست کنده سبز

مغز پسته پوست کنده سبز_ شرکت شادیز

مغز پسته سبز یا پوست کنده قسمت داخلی مغز، پس از جدا شدن پوست رنگارنگ خارجی آن است. جدا سازی پوست رویی مغز پسته پس از جوشاندن مغزها در آب داغ امکان پذیر است. این نوع مغز پسته به رنگ سبزش معروف است.

پسته های پوست کنده بر اساس سطوح مختلف سبز رنگ به پنج گروه تقسیم می شوند:

• کلاس S: مغز هایی با رنگ سبز عالی

• کلاس A: مغز هایی با رنگ سبز تیره

• کلاس B: مغز هایی با رنگ سبز روشن

• کلاس C: مغز هایی با رنگ سبز بسیار روشن

• کلاس D: مغز هایی با رنگ زرد مایل به سبز

مغز پسته پوست کنده سبز_ شرکت بازرگانی مغز پسته شادیز

مغز پسته با پوست سبز یکی از پرطرفدارترین انواع مغز در سراسر جهان است که کاربرد فراوانی در صنعت تولید مواد غذایی دارد. بسیاری از این نوع مغز به عنوان پسته دو پوسته یاد می کنند. از آنجایی که مغز پسته سبز محصولی است که پوسته های محافظ آن جدا می شود، نگهداری صحیح این محصول از اهمیت فراوانی برخوردار است. نگهداری مغز پسته با پوست سبز در ظروف پلاستیکی یا شیشه ای مناسب در یخچال، راه درستی برای محافظت از محصول در برابر میکروب ها و آفات است. این محصول به بو نیز بسیار حساس است. بنابراین بهتر است آن را در ظروف یا کیسه های در بسته نگهداری کنید. البته زمان نگهداری آنها در یخچال بسیار بیشتر خواهد بود.

شرکت پسته و خشکبار شادیز از تولید کنندگان مغز پسته درجه یک در انواع و سایز های مختلف است که این امر زمینه خرید آن را برای مشتریان با توجه به نیازشان فراهم نموده است.

برای خرید انواع مغز پسته تولید شده در شرکت شادیز می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

پستهمغز پسته

انواع مغز پسته ایرانیانواع مغز پسته صادراتیبازرگانی صادرکننده مغز پستهتامین کننده مغز پستهتولید کنندگان مغز پستهتولید مغز پسته ایرانیتولید مغز پسته سبزتولید مغز پسته صادراتیتولید و عرضه مغز پستهتولیدکننده مغز پسته در ایرانخرید عمده مغز پستهشرکت خشکبار و مغز پسته شادیزصادرکنندگان مغز پسته ایرانیصادرکننده مغز پستهعرضه پسته و مغز پستهعرضه کنندگان مغز پستهعرضه کننده مغز پسته صادراتیعرضه مغز پسته ایرانیعرضه مغز پسته خامفروش مغز پستهقیمت روز مغز پستهقیمت مغز پستهقیمت مغز پسته ایرانیقیمت مغز پسته عمدهقیمت مغز پسته کالکارخانه پسته شادیزمغز پسته اکبریمغز پسته فندقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *