شرکت بازرگانی پسته در کرمان، ایران

شرکت بازرگانی پسته در کرمان، ایران_ شرکت شادیز

شرکت بازرگانی پسته در کرمان، ایران _ شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز با بیش از یک دهه تجربه در تولید و تحویل محصولات خشکبار به وبژه پسته به سراسر جهان با بالاترین استاندارد، خود را قابل اعتماد خریداران و مشتریان نشان داده است.

شرکت بازرگانی پسته در کرمان، ایران

شرکت بازرگانی پسته به شرکتی اطلاق می شود که انواع پسته ایران و محصولات آن را برای عرضه به سایر کشورها صادر می کند. مثل شرکت بازرگانی پویا(شادیز) که در کرمان ایران است و پسته ایران را به صورت عمده عرضه می کند.

اکثر شرکت های بازرگانی ایرانی تولید کننده و صادر کننده پسته در شهرهای کرمان، رفسنجان، مشهد و سیرجان هستند. اما هر کدام از آنها نوع خاصی از پسته را ارائه می دهند.

اگرچه پسته تقریباً در سراسر ایران موجود است. اما هر استان به دلیل شرایط اقلیمی خود صادرکننده ارقام خاصی از این محصول است.

به عنوان مثال، ارقام اکبری،احمد آقایی و فندقی در کرمان موجود است. و ارقام بادامی و کله قوچی بیشتر در استان خراسان تولید و صادرات می گردد.

به طور کلی ارقام کشت شده در استان کرمان و رفسنجان به دلیل شرایط اقلیمی ویژه، از کیفیت بالاتر و طعم مناسب تری برخوردار است.

شرکت های تجاری زیادی در استان های فوق به ویژه کرمان مشغول به کار هستند.

شرکت بازرگانی تجارت پویا(شادیز) یکی از مراکز تولید و صادرات پسته ایران می باشد که یکی از شعبه های فعال آن در استان کرمان واقع شده است.. شما می توانید از آخرین قیمت پسته در سایت شادیز مطلع شوید. برای آشنایی بیشتر با «انواع پسته صادراتی ایران» تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

صادرات پسته ایران و انواع آن

صادرات پسته ایران و انواع آن_ شرکت بازرگانی پسته شادیز

در حال حاضر سطح زیر کشت پسته در ایران بیش از ۳۳۶۰ هکتار است و استان کرمان یک چهارم باغات کشور را در اختیار دارد. البته کشت پسته علاوه بر کرمان در دیگر مناطق ایران از جمله استان های یزد، خراسان، فارس، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، مرکزی، اصفهان و قم نیز تولید می گردد. کشور ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده پسته در جهان شناخته می شود.هر ساله حجم بالایی از انواع پسته و مغز پسته های ایرانی توسط شرکت های تولیدی و بازرگانی پسته فعال در ایران به کشورهای مختلف اروپایی، آسیایی و کشورهای عربی صادرات می شود.

از مهم ترین ارقام صادراتی پسته ایران می توان موارد زیر را نام برد.

پسته فندقی:
پسته ایرانی این گونه پسته نسبت به سایر ارقام کوچکتر و از نظر اندازه کمی کوچکتر از فندقی است. پسته فندقی به دلیل اندازه کوچک و واحدهای بیشتر در واحد وزن مورد توجه بوده و بیشترین میزان صادرات را در بین همتایان خود دارد.

این پسته در سایزهای ۲۶-۲۸، ۲۸-۳۰، ۳۰-۳۲ موجود است.

پسته احمد آقایی:
پسته ایرانی این نوع پسته بزرگتر از فندقی است و بهترین طعم ما را در بین پسته های دیگر دارد به همین دلیل یکی از پسته های صادراتی پرطرفدار است که در کشورهای شرق آسیا مصرف زیادی دارد.

این پسته در سایزهای ۲۲-۲۴ و ۲۴-۲۶ موجود است.

پسته اکبری:
پسته ایرانی این نوع پسته بزرگتر از فندقی است و بهترین طعم ما را در بین پسته های دیگر دارد به همین دلیل یکی از پسته های صادراتی پرطرفدار است که در کشورهای شرق آسیا مصرف زیادی دارد.

این پسته در سایزهای ۲۲-۲۴ و ۲۴-۲۶ موجود است.

پسته کله قوچی:
پسته ایرانی این نوع پسته سایز بزرگ و گرد دارد و طعم منحصر به فرد خود را دارد.

این پسته در سایزهای ۱۸-۲۰، ۲۰-۲۲، ۲۲-۲۴، ۲۴-۲۶ موجود است.

شرکت بازرگانی پسته شادیز

شرکت بازرگانی پسته در کرمان، ایران_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز با بیش از یک دهه تجربه در تولید و تحویل محصولات خشکبار به وبژه پسته به سراسر جهان با بالاترین استاندارد، خود را قابل اعتماد خریداران و مشتریان نشان داده است.

ما پروتکل های تولید داخلی، ایمنی مواد غذایی و آفلاتوکسین خود را توسعه داده ایم که کارایی خود را در رابطه با کیفیت پایدار و ایمنی مواد غذایی افزایش دهیم

با توجه به بازارهای قیمت پایین تر، ما از استرانژی های تجاری خود برای کاهش هزینه ها استفاده کرده ایم. ما فرآیند تولید خود را برای پسته های صنعتی مکانیکی باز شده “MO” توسعه داده ایم که کیفیت خوب مغز را حفظ و تضمین می کند.

شرکت شادیز می‌تواند بهترین کیفیت‌ها را با قیمت های ارزان‌تر ارائه دهد، اما بدون به خطر انداختن ایمنی مواد غذایی و احترام به مصرف‌کننده نهایی.

برای دریافت مشاوره قبل از خرید محصولات می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

پسته

بازرگانی پسته شادیزبازرگانی صادر کننده پستهبزرگترین صادر کننده پسته ایرانیپسته کرمانتولید کننده پسته ایرانیتولید و عرضه پسته ایرانیتولیدی پسته شادیزخرید پسته درجه یکخرید پسته رفسنجانخرید پسته صادراتیخرید پسته کرمانشرکت بازرگانی پسته در ایرانشرکت بازرگانی پسته شادیزشرکت پسته ایرانشرکت پسته در کرمانشرکت تولید و صادرات پستهشرکت خشکبار تجارت پویا(شادیز)صادرات انواع پسته ایرانصادرات پسته ایرانصادرکننده پسته ایرانفروش پسته مکانیک خندانفروش عمده پسته ایرانیفروش عمده پسته خندانقیمت انواع پستهقیمت پسته کرمانمرکز تولید و صادرات پسته ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *