شرکت کشمش ایرانی _ عرضه کننده خشکبار

شرکت کشمش ایرانی: عرضه کننده خشکبار_ شرکت کشمش و خشکبار تجارت پویا(شادیز)

شرکت کشمش ایرانی _ عرضه کننده خشکبار _ پیشنهادات شگفت انگیز را از کارخانه بزرگ کشمش شادیز برای خرید انواع کشمش طلایی، سیاه، بی دانه و غیره دریافت کنید. شرکت تجارت پویا(شادیز)، به عنوان تولید کننده و صادر کننده برتر کشمش و خشکبار ایرانی، انواع کشمش را با بهترین قیمت عمده و کیفیت بالا،به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.  همین حالا می توانید قیمت محصولات را از ما استعلام بگیرید!

استعلام + ‏مشاوره رایگان

شرکت کشمش ایرانی _ عرضه کننده خشکبار

ما با فعالیت چندین ساله در تجارت آجیل و میوه خشک، دریافتیم که کشمش یکی از بهترین میوه ها در سراسر جهان است.

یکی از بزرگترین کشورهای دنیا در زمینه تولید کشمش ایران است. انواع مختلف کشمش از جمله کشمش طلایی، کشمش سیاه،کشمش سبز، کشمش سلطانی و .. در مناطق مختلف ایران کشت می شود و هر ساله در حجم های بالا توسط شرکت های عرضه کننده خشکبار به کشورهای مختلف اروپایی، آسیایی و عربی صادر می گردد.

شرکت کشمش و خشکبار تجارت پویا با برند شادیز و دو برند دیگر به عنوان بزرگترین تولیدکننده، پردازشگر و بسته‌بندی میوه‌های خشک به ویژه کشمش در ایران شناخته شده است.

شادیز به عنوان یک مجموعه پیشرو در تولید میوه خشک، به مشتریان مختلفی در بخش های عمده فروشی، صنعتی و خدمات غذایی، خدمات ارائه می دهد. این مجموعه علاوه بر محصولات معمولی، محصولات ارگانیک را نیز ارائه می دهد. ارائه محصولات با برچسب خصوصی از دیگر خدمات ما برای خریداران عزیز می باشد.

وقتی صحبت از میوه های خشک می شود، همه کارها را زیر نور خورشید انجام می دهیم. ما تولید می کنیم، پردازش می کنیم، بسته بندی می کنیم و همه چیز را از میوه های خشک گرفته تا آجیل ،خشکبار و غیره را با بالاترین استاندارد های کیفیت و بهداشت تحویل می دهیم.

ما با علم به این که دنیا بیشتر و بیشتر به سمت کیفیت های بهتر به ویژه در بخش مواد غذایی می رود، مطمئن هستیم که می توانیم سهم بزرگی در این زمینه داشته باشیم.

ما از آشنایی با شما از طریق وب سایت خود خرسندیم. متخصصین ما به شما عزیزان برای داشتن خریدی راحت و مطمئن کمک می کنند.

کشمش چیست؟

کشمش چیست؟_ تولید کننده و صادر کننده کشمش ایرانی_ شرکت شادیز

دانه های چروکیده زرد، قهوه ای یا سیاه که به عنوان کشمش شناخته می شوند، در واقع انگورهایی هستند که در آفتاب یا در دستگاه آبگیری غذا خشک شده اند.

کشمش معمولا برای موارد زیر استفاده می شود:

• به عنوان رویه سالاد
• مخلوط با بلغور جو دوسر
• در ماست
• در آجیل ها
شما همچنین ممکن است آنها را به صورت پخته شده در کلوچه ها، نان ها و کیک های خوشمزه خورده باشید.

کشمش با وجود اندازه کوچک، سرشار از انرژی و سرشار از فیبر، ویتامین و مواد معدنی است.

کشمش به طور طبیعی شیرین و سرشار از قند و کالری است، اما اگر در حد اعتدال مصرف شود برای سلامتی ما مفید است. در واقع، کشمش می تواند به هضم غذا کمک کند، سطح آهن را تقویت کند و استخوان های شما را قوی نگه دارد.

بنابراین دفعه بعد که هوس آب نبات یا شیرینی کردید، کمی کشمش بخورید تا اشتیاق خود را برآورده کنید. بدن شما از مزایای سلامتی بهره خواهد برد.

خرید و صادرات کشمش

خرید و صادرات کشمش_ عرضه کننده خشکبار_ شرکت کشمش و خشکبار تجارت پویا(شادیز)

ایران با صادرات بیش از ۱۵۰۰۰۰ میلیون تن (۲۷ درصد مصرف جهانی) کشمش، سومین صادرکننده بزرگ کشمش در جهان است. مزیت کشمش ایرانی اصولاً قیمت،مواد معدنی و فرآوری آن است و به همین دلیل است که کشمش ایرانی در زمره مرغوب ترین کشمش های جهان قرار می گیرند.

از معروف ترین انواع کشمش صادراتی ایران می توان موارد زیر را نام برد:

  • کشمش طلایی (انگوری)
  • کشمش خشک شده در آفتاب (سیاه)
  • کشمش کاشمری (طلایی/سبز)
  • کشمش سلطانی و ملایر (روشن / تیره)


کشمش و خشکبار ایرانی را بخرید و بهترین معاملات را با کمترین قیمت در شرکت تولیدی و بازرگانی شادیز دریافت کنید!

برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با مدیران فروش شرکت شادیز در ارتباط باشید.

⇐ تماس با ما

کشمش

آجیل و خشکبار شادیزتامین کننده کشمش صادراتیتولید و صادرات کشمشتولید و عرضه کشمش ایرانیخرید عمده کشمشخرید کشمش سلطانیخرید کشمش صادراتیخرید کشمش طلاییخرید کشمش کاشمریخرید کشمش ملایرخرید و صادرات خشکبارخرید و صادرات کشمششرکت بسته بندی خشکبارشرکت بسته بندی کشمششرکت تولید کننده کشمششرکت خشکبار تجارت پویا(شادیز)شرکت عرضه کننده خشکبارشرکت کشمش شادیزصادر کننده کشمشعرضه خشکبارعرضه کشمش ایرانیعرضه کننده خشکبار ایرانیعرضه کننده کشمش ایرانیعرضه کننده میوه خشکفروش کشمشفروشنده کشمشقیمت روز کشمشقیمت کشمش صادراتیکارخانه کشمش در ایرانکشمش چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *