قیمت خرما زاهدی – تولیدکننده و صادرکننده خرما زاهدی

قیمت خرما زاهدی – تولیدکننده و صادرکننده خرما زاهدی_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

قیمت خرما زاهدی – تولیدکننده و صادرکننده خرما زاهدی، شرکت تجارت پویا(شادیز)،در چندین سال اخیر یکی از صادرکنندگان برتر انواع خرما از ایران به کشورهای مختلف بوده است. ناگفته نماند که تیم حرفه ای و با تجربه ما از هیچ زحمتی برای رفع نیازهای شما دریغ نکرده است.

شرکت تجارت پویا یکی از مطرح ترین و بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان میوه خرما در ایران می باشد. این شرکت در زمینه تهیه و عرضه انواع خرما از جمله خرما بدون هسته، تازه و خشک در ایران فعالیت می نماید. از عمده فعالیت های این شرکت پرورش، تولید، بسته بندی و صادرات میوه خرما می باشد.

قیمت خرما زاهدی – تولیدکننده و صادرکننده خرما زاهدی

یکی از مناسب ترین خرماهای صادراتی در ایران خرمای زاهدی است که به قصب نیز معروف است و در زبان عربی به آن زهدی می گویند. این خرما به دلیل محل نگهداری بسیار ساده و شرایط نگهداری و طرفداران فراوانی که دارد یکی از پرفروش ترین خرماها در ایران و سایر کشورها می باشد.

شکل خرمای زاهدی بیضی کشیده و انتهای آن کاملا باریک و تیز است. میوه زاهدی در مرحله خارک زرد، در مرحله مرطوب به رنگ قهوه ای روشن و در مرحله خرما به رنگ قرمز مایل به زرد کم رنگ می شود. از نوع خرما بسیار مرغوب و مناسب برای نگهداری و حمل و نقل آسان بوده و از ارقام صادراتی محسوب می شود.

این خرما جزو خرمای خشک است و در این گروه طبقه بندی می شود. از فواید مصرف خرمای زاهدی به دلیل دارا بودن مس، منیزیم، منگنز و سلنیوم و داشتن آنتی اکسیدان های فراوان می توان به پیشگیری از سرطان دستگاه گوارش، بهبود سلامت قلب و حذف کلسترول از سلول های قلب اشاره کرد.

مرکز تولید و کشت خرمای زاهدی

مرکز تولید و کشت خرمای زاهدی_ شرکا صادر کننده خرمای شادیز

همانطور که می دانید خرمای زاهدی یکی از انواع خرمای خشک دنیاست. کشت خرمای زاهدی در ایران بسیار زیاد است به طوری که از مناطق جنوب غربی ایران مانند کرمانشاه (قصرشیرین)، خوزستان، بوشهر، استان هرمزگان و جنوب استان فارس کشت می شود.

آب و هوای گرم و خشک این مناطق شرایط بسیار مناسبی را برای رشد بهترین نمونه های این خرما در این مناطق فراهم کرده است. سالانه هزاران تن خرما در ایران برداشت می شود که حجم زیادی از آن در مصرف داخلی و حجم زیادی برای صادرات تهیه و به کشورهای همسایه و اروپا صادر می شود.

ایران به دلیل شرایط آب و هوایی مختلف یکی از بهترین کشورها برای کاشت و برداشت این محصول است و خوشبختانه برداشت این محصول در ایران بسیار مناسب است.

قیمت خرمای زاهدی

قیمت خرمای زاهدی_ شرکت شادیز

قیمت خرما زاهدی: قیمت خرمای زاهدی بر اساس کیفیت آن تعیین می شود و عواملی مانند رنگ، رطوبت و سایز خرما در تعیین قیمت خرما زاهدی موثر است.

خرمای زاهدی یکی از مرغوب ترین انواع خرما در ایران است که به دلیل ظاهر خاص و طعم خاص خود طرفداران بسیاری را در جهان به خود جذب کرده است. قیمت خرمای زاهدی در اواخر تابستان کمترین قیمت را دارد که با توجه به عرضه زیاد باغداران در این فصل کاملا طبیعی است و خریداران نیز از این فرصت برای خرید استفاده می کنند.

خرمای زاهدی بسته به سایز، میزان گوشت، محل و شرایط برداشت به انواع مختلفی تقسیم می شود که عوامل تعیین کننده قیمت خرمای زاهدی هستند. فصل برداشت این رقم ایرانی اوایل شهریور است که گاهی تا اواخر شهریور ماه نیز تمدید می شود. این خرما به دو صورت خشک و نیمه خشک یا مرطوب استفاده می شود. خرمای زاهدی جزو خرمای دیررس است و با نزدیک شدن به فصل برداشت به راحتی جدا شده و به زمین می ریزد.

خرید عمده خرمای زاهدی

خرید عمده خرمای زاهدی_ شرکت شادیز

اگر به دنبال شرکت تولیدکننده و صادرکننده خرمای زاهدی هستید. می توانید با ما در شرکت تجارت پویا(شادیز) تماس حاصل فرمایید.

مجموعه شادیز با تکیه بر توان و تجربیات چندین ساله  خود در عرصه تولید و صادرات خرمای ایرانی، زمینه ی خرید مستقیم انواع خرما با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها را برای خریداران داخلی و بین المللی فراهم کرده است.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های معتبر تولیدکننده و صادرکننده خشکبار در ایران آمادگی دارد تا با عقد قراردادهای بلند مدت ،مراودات تجاری خود را با شما عزیزان آغاز نماید.

جهت مشاوره، دریافت قیمت روز و یا خرید مستقیم خرما می توانید با مشاورین مجموعه شادیز در ارتباط باشید باشید.

با به اشتراک گذاشتن حجم خرید خود می توانید هم اکنون قیمت روز خرمای مد نظر خود را دریافت کنید.

⇐ تماس با ما

خرما

انواع خرمای صادراتیبسته بندی خرما زاهدیتامین کننده خرما زاهدیتولید و بسته بندی خرماتولیدکننده خرمای زاهدیگتولیدکننده و صادرکننده خرماتولیدکننده و صادرکننده خرما ایرانیتولیدکننده و صادرکننده خرما زاهدیخرمای آنلاینخرمای زاهدی شادیزخرید آنلاین خرماخرید خرما زاهدیخرید خرما زاهدی(قصب)خرید خرمای خشکخرید خرمای مرغوبخرید عمده خرماخرید عمده خرمای زاهدیخرید عمده خرمای زاهدی بوشهرخرید عمده خرمای زاهدی خوزستانخرید عمده خرمای زاهدی فارسخواص خرما زاهدیشرکت خرمای شادیزشرکت صادرکننده خرماصادر کنندگان خرما در ایرانصادرات خرما زاهدیصادرکننده خرمای زاهدیعرضه کننده خرمای صادراتیعرضه و صادرات خرمافروش خرما زاهدیفروش خرمای درجه یکفروش عمده خرما زاهدیفواید خرماقیمت خرما زاهدیقیمت خرمای صادراتی ایرانقیمت قصب( زاهدی)مرکز تولید خرمای زاهدیمرکز خرید خرمای ایرانیمیوه خرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *