فروش پسته مکانیک خندان، تولید کننده و صادر کننده

فروش پسته مکانیک خندان، تولید کننده و صادر کننده_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

فروش پسته مکانیک خندان، تولید کننده و صادر کننده _ شرکت تجارت پویا(شادیز)؛ به عنوان تولید کننده و صادر کننده خشکبار ایرانی به ویژه پسته، انواع پسته های خندان و مکانیک خندان را با تضمین کیفیت و قیمت مناسب در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رساند.

فروش پسته مکانیک خندان، تولید کننده و صادر کننده

به طور معمول ما در مورد قیمت های پایین تر پسته از برخی عرضه کنندگان زیاد می شنویم و در اینجا توضیح خواهیم داد که چگونه اتفاق می افتد. پاسخ این است که پسته مکانیک خندان به صورت مخلوط با پسته طبیعی خندان با قیمت پایین تر عرضه می گردد.! اما اگر هنوز نمی دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنیم، نگران نباشید، آن را توضیح خواهیم داد.

مغز پسته کاملا رسیده و مرغوب به اندازه ای بزرگ می شود که پوسته ها را به طور طبیعی بشکند و تبدیل به پسته طبیعی باز و خندان(Natural Open ) شود که جزو پسته های مرغوب محسوب می شود اما این پایان ماجرا نیست، هر ساله مقدار زیادی پسته دهان بسته از مزرعه‌هایی می‌آید که ترمینال های فرآوری پسته برای استفاده از مغز آن‌ها را به صورت مکانیکی باز می‌کنند یا حتی آن را با پسته معمولی مخلوط می‌کنند که به آن‌ها پسته مکانیک خندان(Mechanical Open) یا به اختصار MO می گویند.

قیمت پسته مکانیک خندان

قیمت پسته مکانیک خندان+ شرکت شادیز

پسته های مکانیک خندان  نسبت به پسته های خندان طبیعی قیمت پایین تری دارد. معمولا پسته های مکانیکی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزانتر از پسته های خندان توسط تولید کنندگان به بازار عرضه می گردد.دلیل این امر نیز ارزانتر بودن قیمت پسته دهان بسته اولیه استفاده شده برای تولید پسته مکانیک خندان است.

یکی از مزیت های مهم پسته های مکانیک خندان میزان آفلاتوکسین بسیار پایین آن ها است از این رو برای صادرات به کشورهایی که حساسیت بالایی در زمینه بهداشت مواد غذایی دارند مانند کشورهای اتحادیه اروپا مناسب می باشد.

کشورهای دیگری هم چون روسیه، قزاقستان،چین و .. نیز به دلیل ارزانتر بودن قیمت این نوع پسته از خریداران اصلی پسته های مکانیک خندان به شمار می آیند. آن ها این نوع پسته ها را به صورت میکس شده با پسته های خندان طبیعی خریداری می کنند.

علت پایین بودن سم آفلاتوکیسن در پسته های صنعتی مکانیکی این است که پسته دهان بسته اولیه میزان آفلاتوکسین بسیار پایینی دارد. چون قارچ آفلاتوکسین در پسته های دهن بسته نفوذ نمی کند.

اما میزان نفوذ آقلاتوکسین در پسته های دهان باز بیشتر است و به اصطلاح هر چه پسته رسیده تر شود یا دیرتر چیده شود احتمال آلوده شدن به آفلاتوکسین در آن بیشتر خواهد بود.

تولید و صادرات پسته مکانیک خندان ارزان

تولید و صادرات پسته مکانیک خندان ارزان_ کارخانه پسته و خشکبار شادیز

شرکت تولیدی و بازرگانی تجارت پویا(شادیز)؛ با سالها تجربه در تولید و صادرات پسته های خندان و هم چنین مکانیک خندان با بالاترین استاندارد، خود را قابل اعتماد خریداران و مشتریان نشان داده است.

ما پروتکل های تولید داخلی، ایمنی مواد غذایی و آفلاتوکسین خود را توسعه داده ایم که کارایی خود را در رابطه با کیفیت پایدار و ایمنی مواد غذایی افزایش دهیم.

با توجه به بازارهای قیمت پایین تر،ما فرآیند تولید خود را برای پسته های صنعتی مکانیکی باز شده “MO” توسعه داده ایم که کیفیت خوب مغز را حفظ و تضمین می کند.

برای اطلاع از نرخ روز انواع پسته خندان طبیعی و مکانیکی با واحد فروش صادراتی خشکبار و پسته شادیز ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

پسته

انواع پسته خندانپسته خندان ایرانیپسته مکانیک خندانپسته مکانیکی ارزانتولید کننده و صادر کننده پستهتولید کننده و صادر کننده خشکبارتولید و صادرات پسته مکانیک خندانتولیدکننده پسته خندانتولیدکننده پسته مکانیک خندانتولیدی پسته شادیزخرید پسته مکانیک خندان ارزانشرکت پسته شادیزصادرات پسته مکانیک خندان ارزانصادرکننده پسته مکانیک خندانعرضه پسته مکانیک خندانفروش پسته آبخندانفروش پسته ارزان قیمتفروش پسته خندانفروش پسته صادراتیفروش پسته مکانیک خندانفروش پسته مکانیک خندان ارزانقیمت پسته مکانیک خندانکارخانه پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *