تولید کنندگان بادام مامایی در ایران

تولید کنندگان بادام مامایی در ایران_شرکت آجیل و خشکبار شادیز

تولید کنندگان بادام مامایی در ایران _ مجموعه تولیدی تجارت پویا(شادیز) یکی از  تولید کنندگان اصلی بادام مامایی و خشکبار مرغوب و با کیفیت صادراتی در ایران است.

تولید کنندگان بادام مامایی در ایران

مجموعه تولیدی تجارت پویا(شادیز) یکی از  تولید کنندگان اصلی بادام مامایی مرغوب و با کیفیت صادراتی در ایران است.
بادام مامایی مرغوب و صادراتی ایران دارای تولید کنندگان محدودی می باشد. برای یافتن تولید کنندگان اصلی این محصول می توان از طریق سایت اینترنتی اقدام نمود. بادام مامایی صادراتی ایران به روش ارگانیک تولید شده و به صورت عمده به خریداران در بازارهای بین المللی عرضه می گردد.

بادام مامایی به دلیل فواید سلامتی آن شناخته شده است. این بادام ها در ایران به نام مامایی و در بازارهای جهانی به نام Mamra Badam /Almond شناخته می شود.

بادام مامایی تنها در ایران و بخش هایی از افغانستان کشت می شود. بادام مامایی ایران سایز درشت، رنگ روشن و طعم بسیار لذیذی دارد و همچنین سرشار از روغن است.

بادام مامایی را می توان به عنوان یکی از استراتژیک  های آجیل صادراتی ایران معرفی کرد. این محصول در استان چهار محال بختیاری به صورت عمده تولید می گردد.

شرکت تجارت پویا مزارع بادام خود را در استان چهار محال یختباری به ویژه شهرستان سامان دارد. خریداران عزیز می توانند بادام مامای اصلی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از شزکت تولیدی خشکبار شادیز خریداری نمایند.

شادیز به عنوان بزرگترین تولید کننده بادام و خشکبار در ایران بهترین معاملات را در رابطه با بادام مامایی ارائه می دهد.

شرکت صادرکننده آجیل،خشکبار و میوه خشک ایرانی

 

شرکت صادرکننده آجیل،خشکبار و میوه خشک ایرانی_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

بازرگانی شادیز یکی از بزرگترین شرکتهای صادر کننده انواع آجیل و خشکبار به کشورهای اروپایی،آسیایی و عربی می باشد و همواره فعالیت خود را در دنیا گسترش می دهد و به بازارهای خارجی مختلفی دسترسی دارد.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های معتبر صادر کننده خشکبار در ایران آمادگی دارد تا با عقد قراردادهای بلند مدت ،مراودات تجاری خود را با شما عزیزان آغاز نماید.

در ادامه به بررسی انواع آجیل و خشکبار معروف و صادراتی ایران می پردازیم.

بررسی بادام مامایی و دیگر انواع آجیل و خشکبار معروف ایران:

بررسی بادام مامایی و دیگر انواع آجیل و خشکبار معروف ایران:_ کارخانه خشکبار شادیز

۱. پسته – منشا ایران(کرمان،خراسان، یزد)
۲. انجیر خشک – منشا استان فارس(استهبان)
۳. کشمش – منشا کاشمر،ملایر،بناب،ملکان
۴. زرشک – منشا خراسان جنوبی(قائنات)
۵. خرما – منشا هرمزگان،فارس،خوزستان
۶. بادام مامایی – منشا استان چهار محال بختیاری (شهرستان سامان)
۷. گردو – منشاء همدان(تویسرکان)
۸. زعفران – منشاء خراسان(تربت حیدریه)
۹. بادام زمینی- منشاء گیلان(آستانه اشرفیه)

موارد فوق از اصلی ترین خشکبار صادراتی ایران می باشد که گروه شادیز در زمینه تولید و صادرات آن به بازارهای جهانی بسیار موفق عمل کرده است . شادیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آجیل،خشکبار و میوه خشک در ایران است.

در صورت تمایل به خرید محصول و دریافت مشاوره می توانید هم اکنون با مشاوران ما در شرکت شادیز ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

آجیل و خشکباربادام

Mamra Badam /Almondآجیل و خشکبار شادیزالمین کننده خشکبار صادراتیانواع آجیل و خشکبارانواع خشکبار صادراتی ایرانانواع خشکبار معروف ایرانبادام مامایی ایرانبادام مامایی شادیزبادام مامایی صادراتی ایرانبازرگانی خشکبار شادیزتولید کنندگان آجیل و خشکبارتولید کنندگان اصلی بادام ماماییتولید کنندگان انجیر خشک ایرانیتولید کنندگان بادام ایرانیتولید کنندگان بادام در ایرانتولید کنندگان بادام ماماییتولید کنندگان پسته در ایرانتولید کنندگان خرما در ایرانتولید کنندگان خشکبارتولید کنندگان خشکبار در ایرانتولید کنندگان کشمش در ایرانتولید کننده زعفران ایرانیتولید کننده میوه خشک ایرانیخرید بادام مامایی صادراتیخرید بادام مامایی مرغوب صادراتیشرکت صادر کننده خشکبارشرکت صادرکننده بادام ماماییشرکت های صادر کننده خشکبارصادر کننده انواع آجیل و خشکبارصادرات آجیلفروش عمده بادام ماماییفروشنده عمده بادام ماماییفواید بادام ماماییقیمت بادام مامایی در ایرانقیمت مغز بادام ماماییکارخانه آجبل و خشکبار شادیزمرکز فروش بادام ماماییمغز بادام ماماییمیوه خشک ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *