خرید خرما مجول _ تولیدکننده و صادرکننده خرمای ایرانی

خرید خرما مجول _ تولیدکننده و صادرکننده خرمای ایرانی_ شرکت شادیز

خرید خرما مجول _ تولیدکننده و صادرکننده خرمای ایرانی _ با خرید خرما به صورت عمده از شرکت شادیز،که شناخته شده ترین و معتبر ترین تولید کننده و صادر کننده خرما در ایران می باشد شما می توانید تازه ترین و با کیفیت ترین خرما را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید.

خرید خرما مجول _ تولیدکننده و صادرکننده خرمای ایرانی

خرمای مجول که به عنوان ”پادشاه خرماها ″نیز شناخته می شود یکی از ارقام معروف خرما در جهان است. این نوع خرما یکی از با کیفیت ترین انواع خرما محسوب می شود به همبن دلیل به این نام شهرت دارد.

درخت خرمای مجول در کشور مراکش رشد می کند اما امروز مانند دیگر انواع خرما در بسیاری از کشورها مانند ایران، آمریکا و عربستان کشت می شود. خرمای مجول در دسته خرماهای نرم قرار می گیرد و اغلب به صورت خشک فروخته می شود.

سایز بزرگ، طعم شیرین و کاراملی و بافت نرم این نوع خرما سبب شهرت آن شده است. خرمای مجول مانند خرمای پیارم ظاهری کشیده و پوستی چروک دارد و رنگ آن قهوه ای تیره است اما آن ها بافتی نرم، مرطوب و گوشتی دارند.

با توجه به آب و هوای گرم ایران، بهترین و با کیفیت ترین انواع خرما به ویژه خرمای مجول در ایران تولید می شود و هر ساله حجم بسیار بالایی از این نوع خرما از ایران به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی صادر می گردد.

 خرمای مجول به عنوان باکیفیت ترین و سازگارترین رقم خرما توسط کشاورزان معرفی شده است، این نوع خرما همچنین به عنوان نخستین رقم تجاری دنیا انتخاب گردیده است.

 استان بوشهر و فارس به عنوان مهمترین قطب های تولید خرمای مجول در کشور ایران محسوب می شوند.

خرید آنلاین خرمای مجول به صورت عمده

 

خرید آنلاین خرمای مجول به صورت عمده_ شرکت خرمای تجارت پویا(شادیز)

شما عزیزان می توانید هم اکنون خرمای مجول را به صورت عمده و آنلاین از وبسابت رسمی شرکت تجارت پویا(شادیز) خریداری نمایید. در هنگام خرید خرما باید به کیفیت و تازگی محصول توجه کنید.

ما خرمای مجول را در ایران که آب و هوای گرم و مناسبی جهت رشد خرما دارد به صورت ارگانیک کشت می کنیم و پس از برداشت،شستن، سورت و بسته بندی آن ها را بدون هیچ گونه مواد افزودنی به بازارهای داخلی و خارجی به صورت عمده عرضه می کنیم.

با خرید خرما به صورت عمده از شرکت شادیز،که شناخته شده ترین و معتبر ترین تولید کننده و صادر کننده خرما در ایران می باشد شما می توانید تازه ترین و با کیفیت ترین خرما را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید.

قیمت خرمای مجول

 

قیمت خرمای مجول_شرکت خرمای شادیز

خرمای مجول یکی از خرماهای معروف در جهان با طعم لذیذ،سایز بزرگ و کیفیت عالی است که هم اکنون در بسیاری از کشورها تولید و صادرات می شود.

کشور ایران نیز با استفاده از تکنولوژی های مدرن و پیشرفته و همچنین با توجه به آب و هوای گرم و مناسب برای رشد انواع خرما، در تولید خرمای مجول و صادرات آن به کشورهای مختلف آسیایی و اروپابی بسیار موفق عمل کرده است.

قیمت خرمای مجول در کشورهای مختلف با توجه به فاکتورهای متعددی مانند سایز، کیفیت، بسته بندی و هزینه های حمل و نقل و .. متفاوت است. بسیاری از کشورهای آسیایی و کشورهای حاشیه خلیج فارس با توجه به فاصله نزدیک خرمای مورد نیاز خود را از ایران تامین می کنند.

با این روش آن ها هم هزینه ها را کاهش می دهند و هم بهترین و تازه ترین انواع خرما را خریداری می کنند.

شما می توانید خرمای مجول را از شرکت شادیز به صورت عمده و بدون هیچ واسطه ای خریداری کنید.

برای دریافت قیمت روز خرمای مجول، می توانید از طریق تماس تلفنی و یا در واتس اپ با کارشناسان شرکت شادیز ارتباط بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

 

 

خرما

تامین کننده خرمای مجولتفاوت خرمای مجول و پیارمتولید خرما در ایرانتولیدکننده خرما در ایرانتولیدکننده خرما مجولتولیدکننده و صادرکننده خرما در ایرانتولیدکننده و صادرکننده خرمای ایرانیخرما مجول بوشهرخرما مجول جهرمخرما مجول فارسخرمای شادیزخرمای مجول خوزستانخرید آنلاین خرماخرید آنلاین خرمای مجولخرید خرما از تولیدکنندهخرید خرما مجولخرید خرمای ایرانیخرید خرمای پیازم و مجولخرید خرمای مجول صادراتیخرید خرمای مدجولخرید عمده خرمای مجولخرید فروش خرماخواص خرمای مجولشرکت صادرکننده خرمای شادیزشرکت صادرکننده خرمای مجولصادرات خرما مجولصادرکننده خرما ایرانیفروش عمده خرماقیمت خرما صادراتیقیمت خرمای ایرانیقیمت خرمای مجولقیمت خرمای مجول در ایرانقیمت خرمای مجول1401_2022کارخانه خرمای شادیزکشت خرمای مجولنهال خرمای مجول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *