بهترین عرضه کننده و فروشنده پسته در ایران

چگونه می توان پسته ایرانی را به صورت عمده و مستقیم خریداری کرد؟

بهترین عرضه کننده و فروشنده پسته در ایران _ مجموعه تولیدی تجارت پویا(شادیز) به عنوان بهترین عرضه کننده و فروشنده عمده خشکبار و آجیل ایرانی به ویژه پسته در بازارهای جهانی شناخته می شود.

بهترین عرضه کننده و فروشنده پسته در ایران

مجموعه تولیدی تجارت پویا(شادیز) به عنوان بهترین عرضه کننده و فروشنده عمده خشکبار و آجیل ایرانی به ویژه پسته در حجم عمده برای بازار های مختلف در دنیا شناخته شده می باشد.

شرکت شادیز با توجه به سابقه درخشان و تجربه بالای خود در تولید آجیل ایران به طور عام و پسته به طور خاص قادر است محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه دخالتی به مشتریان خود در بازارهای داخلی و صادراتی بفروشد. هیچ واسطه ای وجود ندارد لطفا مطمئن باشید که ما به نیازهای شما اهمیت می دهیم و آماده رفع آنها هستیم.

پسته یکی از محبوب ترین آجیل های دنیا است که منشا آن ایران و خاورمیانه است و در آنجا و سایر مناطق جهان مانند آمریکا و ترکیه کشت می شود. ایران یکی از تولیدکنندگان عمده پسته است و پس از  آمریکا در رتبه دوم تولید جهانی پسته قرار دارد. پسته ایرانی مرغوب ترین پسته از نظر تنوع،شکل،سایز،طعم و ارزش غذایی در بین انواع پسته محسوب می شود.

مغز پسته ایرانی روغن بیشتری نسبت به سایر انواع پسته دارد که آن را برای تفت دادن ایده آل می سازد.

کیفیت پسته ما در رتبه اول قرار دارد. ما طیف وسیعی از پسته را از مناطق مختلف ایران از جمله کرمان،رفسنجان،خراسان،یزد دامغان،قزوین و استان فارس عرضه می کنیم.

کارخانه تولید و فروش عمده پسته شادیز

 

کارخانه تولید و فروش عمده پسته شادیز

کارخانه تولید و فروش پسته شادیز محصولات خود را با بهترین قیمت و تضمین کیفیت و متناسب با نیاز کشور مقصد در بازار های بین المللی ارائه می دهد.

همانطور که می دانید صادرات پسته به برخی از کشورها مانند کشورهای اروپایی نیازمند دریافت تأییدیه های بهداشتی است. از این رو  این مجموعه توجه ویژه ای به رعایت استانداردهای بهداشتی و صادراتی جهت بالا بردن کیفیت و حجم فروش محصولات خود دارد.

مجموعه شادیز همچنین به منظور افزایش کیفیت و ماندگاری بیشتر محصول از بسته بندی های وکیوم شده بنا به درخواست مشتریان استفاده می کند.

برای دریافت مشاوره، قبل از خرید پسته می توانید با مشاورین شرکت تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

پسته

بزرگترین عرضه کننده پسته در ایرانبهترین عرضه کننده پستهبهترین فروشنده پستهپسته شادیزتولید عمده پستهتولید مغز پستهتولید و صادرات پستهتولید و فروش پستهخرید خشکبار و آجیل ایرانیخرید عمده پستهشرکت آجیل و خشکبار ایرانیشرکت تولید کننده پستهشرکت صادرات خشکبارشرکت صادرات خشکبار در ایرانعرضه کننده پسته ایرانیعرضه کننده پسته در ایرانعرضه کننده پسته صادراتیعرضه کننده پسته و خشکبارعرضه کننده و فروشنده پستهفروش عمده پستهفروش عمده پسته ایرانیفروش عمده خشکبار و آجیل ایرانیفروش و صادرات پسته ایرانیفروشنده پستهفروشنده پسته در ایرانفروشنده پسته صادراتیفروشنده عمده خشکبارقیمت آجیل ایرانیقیمت عمده پستهکارخانه پسته شادیزکارخانه تولید پستهکارخانه تولید خشکبار در ایرانکارخانه تولید و فراوری پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *