خرید پسته احمد آقایی سروستان فارس _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید پسته احمد آقایی سروستان

Salt pistachio nuts in the wooden bowl, selective focus


خرید پسته احمد آقایی سروستان فارس _ بازرگانی خشکبار شادیز مرغوب ترین پسته احمد آقایی سروستان را بصورت عمده و تناژی به خریداران عرضه می نماید.

خرید پسته احمد آقایی سروستان فارس

شهرستان سروستان یکی از مهم ترین مناطق تولید کننده پسته در استان فارس و ایران به شمار می رود. سالانه بیش از ۵۰۰۰ تن پسته خشک از باغات این شهرستان برداشت می شود. حدود ۸۰ درصد پسته سروستان به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

انواع پسته احمد آقایی،پسته اکبری و کله قوچی به صورت عمده در این منطقه تولید می گردد اما عمده تولید پسته در سروستان متعلق به پسته احمد آقایی است.

پسته احمد آقایی از خانواده پسته های بادامی است و ظاهری کشیده دارد. پسته احمد آقایی سروستان پوست سفید و مغز بسیار خوش طعمی دارد که سبب افزایش تقاضای آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است. از پسته احمد آقایی در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود.

پسته احمد آقایی علاوه بر کیفیت عالی قیمت مناسب و متعادلی دارد. از این رو گزینه مناسبی برای صادرات به کشورهای قیمت محور می باشد. کشورهای هند،ترکیه،هلند و اسپانیا از عمده خریداران پسته احمد آقایی می باشند.

قیمت پسته احمد آقایی از پسته فندقی بالاتر و از پسته اکبری پایین تر است. بهترین روش جهت خرید پسته اکبری سروستان خرید مستقیم از تولید کننده اصلی آن است که مجموعه شادیز این امکان را برای خریداران فراهم ساخته است.

شرکت شادیز با سابقه درخشان در صنعت پسته به عنوان یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان پسته در ایران شناخته می شود. این مجموعه انواع پسته احمد آقایی تولید شده شهرهای مختلف مانند سروستان،رفسنجان،سیرجان و.. را به صورت مستقیم به فروش می رساند.

در صورت تمایل به سفارش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی سروستانپسته احمد آقایی سروستان فارسخرید پسته احمد آقایی سروستانخرید پسته احمد آقایی فارسخرید پسته سروستانخرید پسته سروستان فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *