فروش عمده پسته کله قوچی سیرجان _ بازرگانی شادیز

فروش عمده پسته کله قوچی سیرجان

فروش عمده پسته کله قوچی سیرجان _ بازرگانی شادیز انس های مختلف پسته کله قوچی سیرجان را به صورت مستقیم و بی واسطه به فروش می رساند.

فروش عمده پسته کله قوچی سیرجان

پسته یکی از محبوب ترین آجیل های ایرانی است و در مناطق مختلفی از ایران کشت می شود. شهر سیرجان یکی از بزرگ ترین مراکز تولید پسته در استان کرمان و ایران به شمار می رود. پسته سیرجان از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است که سبب تقاضای بالای آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

پسته کله قوچی و فندقی جزو مهم ترین انواع پسته تولیدی در این منطقه می باشند. پسته کله قوچی از خانواده پسته های گرد است که ظاهری درشت و کروی شکل دارد. این پسته به صورت عمده و با بالاترین کیفیت در شهرستان سیرجان تولید می شود. پسته کله قوچی پس از پسته اکبری لوکس ترین پسته تولید شده در ایران است و همواره طرفداران بیشماری در کشورهای مختلف دارد. کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس از عمده خریداران این نوع پسته می باشند.

مشخصات پسته کله قوچی

پسته کله قوچی پوست سفید کدر و مغز سرخ رنگی دارد. این نوع پسته یکی از خوش طعم ترین پسته های ایرانی است که از آن بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود. پسته کله قوچی با پسته فندقی از یک خانواده است اما پسته کله قوچی،درشت تر است و وزن بیشتری دارد. مغز پسته کله قوچی نیز جزو مغزهای درشت و به اصطلاح تنه دار است. این نوع مغز پسته از محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان و خریداران برخوردار است.

شهرستان سیرجان به سبب برخورداری از شرایط جغرافیایی خوب محل مناسبی جهت تولید پسته است. انس های مختلف پسته کله قوچی با بالاترین درجه کیفی در این منطقه تولید می شود و به بازارهای مختلف صادر می گردد.

فروش عمده پسته کله قوچی سیرجان به عنوان یکی از با کیفیت ترین پسته های ایرانی از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد.بازرگانی شادیز انواع پسته کله قوچی سیرجان را به صورت عمده و بی واسطه به خریداران داخلی و خارجی ارائه می نماید.

هم اکنون می توانید جهت سفارش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی سیرجانعمده پسته کله قوچی سیرجانفروش پسته کله قوچی سیرجانفروش عمده پسته کله قوچی سیرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *