پخش عمده پسته کله قوچی سیرجان _ بازرگانی شادیز

پخش عمده پسته کله قوچی

پخش عمده پسته کله قوچی سیرجان _ بازرگانی شادیز پسته کله قوچی خام سیرجان را با قیمت مناسب به فروش می رساند پسته کله قوچی از انواع لوکس پسته در ایران است.

پخش عمده پسته کله قوچی سیرجان

پسته کله قوچی یکی از با کیفیت ترین انواع پسته کشت شده در شهرستان سیرجان می باشد شهرستان سیرجان یکی از قطب های تولید کننده پسته در استان کرمان می باشد این شهرستان به دلیل برخورداری از شرایط خوب جغرافیایی و ارتفاع مناسب از سطح دریا،محل مناسبی برای کشت و پرورش انواع پسته در ایران می باشد.

پسته کله قوچی تولید شده در سیرجان کیفیت بالا و طعم بسیار بی نظیری دارد پسته کله قوچی ظاهری گرد و کروی دارد و بسیار درشت می باشد این پسته از دسته پسته های فندقی است و با پسته اوحدی از یک خانواده می باشد پسته کله قوچی انس پایینی دارد که نشان دهنده درشتی آن است مغز پسته کله قوچی قرمز رنگ و پوسته استخوانی به رنگ سفید کدر دارد درجه خندانی این پسته بالا است به همین دلیل گزینه مناسبی جهت استفاده در آجیل می باشد.

بیشترین شهرت پسته کله قوچی به دلیل ظاهر درشت آن است اما این پسته علاوه بر ظاهر درشت طعم بسیار خوب و فوق العاده ای دارد که سبب محبوبیت و بازار پسندی آن شده است پسته کله قوچی سیرجان به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی از جمله کشو رهای عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد.

بازرگانی شادیز عمده پسته کله قوچی سیرجان را بصورت مستقیم از باغدار تهیه و با قیمت مناسب در سراسر ایران پخش می نماید هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید .

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پخش پسته کله قوچی سیرجانپخش عمده پسته کله قوپیعمده پسته کله قوچی سیرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *