مرکز خرید بادام مامایی سامان _ بازرگانی شادیز

مرکز خرید بادام مامایی

مرکز خرید بادام مامایی سامان _ بازرگانی شادیز به عنوان یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش بادام مامایی سامان بصورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

مرکز خرید بادام مامایی سامان

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین بادام های تولید شده در منطقه سامان استان چهارمحال بختیاری می باشد ای بادام تنها در این استان بصورت عمده کشت می شود بادام مامایی پوست سخت و محکمی دارد که به سختی شکسته می شود مغز این بادام رنگ روشن و طعم شیرینی دارد بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد .

از مغز بادام مامایی بصورت خام و شور در انواع آجیل و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود مغز بادام مامایی درصد چربی بالایی دارد به همین دلیل از آن در تولید صابون استفاده می شود .

منطقه سامان با دارا بودن آب و هوا و خاک مناسب با کیفیت ترین انواع بادام را تولید می نماید و به کشورهای مختلف خارجی مانند کشور هند،ترکیه،روسیه و دیگر کشورها صادر می نماید.

بادام مامایی علاوه بر طعم خوب،خواص مغذی فراوانی دارد که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند بادام مامایی منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است مصرف بادام مامایی سبب استحکام استخوان ها و پیشگیری از پوکی استخوان می شود چربی موجود در بادام مامایی از نوع اشباع نشده است و سبب کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون می شود.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز و همکاری با تولید کنندگان این محصول می باشد.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

؛آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

خرید بادام مامایی سامانمرکز خرید بادام ماماییمرکز خرید بادام مامایی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *