صادرات انواع پسته احمد آقایی ایران به سراسر دنیا _ بازرگانی شادیز

صادرات انواع پسته احمد آقایی

صادرات انواع پسته احمد آقایی ایران به سراسر دنیا _ بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی را بصورت فله و بسته بندی شده به کشورهای مختلف صادر می نماید.

صادرات انواع پسته احمد آقایی ایران

پسته احمد آقایی یکی از پر متقاضی ترین انواع پسته های تجاری ایران می باشد. این نوع پسته به دلیل داشتن قیمت مناسب و البته کیفیت بسیار خوب،گزینه ی مناسبی جهت عرضه به بازارهای جهانی می باشد.

پسته  از محبوب ترین انواع خشکبار در دنیا به شمار می رود. کشور ایران یکی از بزرگ نرین  تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته در جهان می باشد. پسته های ایرانی تنوع زیاد و کیفیت بسیار بالایی دارند به همین دلیل از طرفداران بیشماری در کشورهای مختلف برخوردار می باشد.

در سال های اخیر کشور آمریکا با تولید انبوه پسته و صادرات آن با قیمت پایین تر به بازار جهانی به رقیبی سرسخت برای ایران تبدیل شده است. اما باز هم پسته های ایرانی به ذلیل طعم بسیار عالی همواره خریداران بسیاری دارد.

مشخصات پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی از پسته های بسیار خوش طعم و خوش رویت تولید شده در ایران است . این نوع پسته ظاهری کشیده دارد و جزو ارقام بادامی محسوب می شود. پوست استخوانی پسته احمد آقایی سفید روشن و مغز آن در قسمت خندانی پسته قرمز رنگ است که سبب زیبایی و بازار پسندی آن شده است.

پسته احمد آقایی یکی از خوش طعم ترین پسته های ایرانی است و به سلطان مزه در کشور شهرت دارد. از پسته احمد آقایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود.

صادرات پسته احمد آقایی بیشتر به کشورهای قیمت محور مانند هند،ترکیه،روسیه،چین و.. انجام می شود. اولویت این کشورها در خرید پسته قیمت مناسب و پایین تر آن است از این رو پسته احمد آقایی گزینه مناسبی جهت عرضه به این کشورها می باشد.

قیمت پسته احمد آقایی

قیمت پسته احمد آقایی از پسته اکبری کمتر و از پسته فندقی بالاتر است. به طور کلی قیمت پسته احمد آقایی با توجه به پارامترهای مختلفی محاسبه می شود که عبارتند از:

انس پسته

درجه خندانی پسته

درصد توچین

درصد دهن بست

درصد دهن چفت

کیفیت پسته

و..

پسته احمد آقایی به شکل های مختلفی در بازار موجود می باشد که شامل موارد زیر است:

پسته احمد آقایی دستچین

پسته احمد آقایی خندان

پسته احمد آقایی آب خندان

پسته احمد آقایی دهن بست

مغز پسته احمد آقایی

هر یک از انواع پسته احمد آقایی با توجه به نیاز مشتری و بازار کشور هدف به کشورهای مختلف دنیا صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده و صادر کننده پسته در ایران،آماده ارائه انواع پسته احمد آقایی با مناسب ترین قیمت به خریداران داخلی و خارجی می باشد.

هم اکنون جهت خرید و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

صادرات انواع پسته احمد آقاییصادرات انواع پسته احمد آقایی ایرانصادرات پسته احمد آقاییصادرات پسته احمد آقایی به سراسر دنیاقیمت پسته احمد آقاییمشخصات پسته احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *