خرید بادام مامایی صادراتی شهرستان سامان _ شرکت شادیز

خرید بادام مامایی صادراتی شهرستان سامان

خرید بادام مامایی صادراتی شهرستان سامان _ شرکت شادیز بادام مامایی صادراتی شهرستان سامان را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

خرید بادام مامایی صادراتی شهرستان سامان

خرید بادام مامایی شهرستان سامان به منظور صادرات به کشورهای خارجی از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد. بادام مامایی سامان با کیفیت ترین بادام تولید شده در ایران است. این نوع بادام بیشتر جنبه تجاری دارد و به کشورهایی نظیر هند،ترکیه،روسیه،امارات و .. صادر می گردد.

بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری و شهرکرد است. مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان قطب اصلی تولید بادام مامایی در ایران می باشد. شهرستان سامان به دلیل دارا بودن آب و هوای خوب و خاک حاصلخیز محیط مناسبی جهت کشت و تولید انواع بادام است.

بادام مامایی یکی از نمونه های با کیفیت بادام سنگی است و همانند آن پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دار. مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ و روغن دهی بسیار مرغوب می باشد.

ویژگی های مغز بادام مامایی عبارتند از:

رنگ زرد روشن

چربی فراوان

طعم شیرین و لذیذ

خواص تغذیه ای فراوان

درصد دوقلویی بالا

مناسب جهت صادرات

عرضه و تقاضای بالا

از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بوداده در انواع آجیل ها و در صنایع روغن گیری،دارویی،آرایشی و .. استفاده می شود. بادام مامایی بر خلاف صادرات پر رونق فروش داخلی چندانی ندارد. دلیل آن هم این است که این محصول به طور کامل در بین مردم شناخته نشده است و از طرفی نیز قیمت بالایی دارد.

بازرگانی شادیز یکی از بزرگ ترین و اصلی ترین مراکز تولید و فروش بادام مامایی در کشور به شمار می آید.

مشتریان عزیز می توانند مرغوب ترین بادام مامایی سامان را به صورت مستقیم و با مناسبترین قیمت از شرکت شادیز خریداری نمایند.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

خرید بادام مامایی سامانخرید بادام مامایی شهرستان سامانخرید بادام مامایی صادراتی سامانخرید بادام مامایی صادراتی شهرستان سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *