فروش عمده بادام پرک پوست کنده _ بازرگانی شادیز

فروش عمده بادام پرک پوست کنده

فروش عمده بادام پرک پوست کنده _ بازرگانی شادیز ارائه دهنده انواع بادام و فراورده های آن بصورت عمده به خریداران محترم در نقاط مختلف می باشند.

فروش عمده بادام پرک پوست کنده

بادام از جمله خشکبارهای محبوبی است که از مغز آن به صورت های مختلف مانند خلال بادام ،پرک بادام  و پودر بادام در تهیه انواع غذاها و شیرینی ها استفاده می شود. این محصولات از مهم ترین فراورده های مغز بادام می باشند.

بادام پرک از ورقه کردن مغز بادام پوست کنده تهیه می شود. به مغز بادام پوست کنده بادام سفید نیز می گویند. از مغز بادام به دلیل طعم لذیذ و بافت دلپذیر در تهیه و تزیین انواع غذاها و دسرها استفاده می شود. بادام پرک یکی از پر کاربرد ترین انواع فراورده مغز بادام سفید است که می توان از آن در تهیه انواع غذاها مانند برنج و نیز در تهیه دسرها،شیرینی،کیک،سالاد و .. استفاده کنید.

بادام پرک از ورقه کردن مغز سفید انواع بادام درختی و زمینی به دست می آید. مغز بادام های ایرانی به دلیل دارا بودن چربی فراوان مناسب برای خلال شدن و ورقه شدن می باشند.بادام های ایرانی هم چنین طعم شیرین و مواد مغذی بسیاری دارند از این رو همواره متقاضیان بیشماری برای مغز بادام و فراورده های آن در داخل و خارج از کشور وجود دارد.

شرکت بازرگانی شادیز  انواع بادام،مغز بادام و فراورده های آن مانند پرک بادام را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران محترم قرار می دهد. محصولات این مجموعه به صورت مستقیم و با تضمین کیفیت و قیمت به شما دوستان عرضه می گردد.

هم اکنون جهت سفارش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

همواره با شما هستیم از مرکز بزرگ خشکبار شادیز

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام پرکبادام پرک پوست کندهفروش بادام پرکفروش بادام پرک پوست کندهفروش عمده بادام پرکفروش عمده بادام پرک پوست کنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *