صادرات خلال و پسته ایرانی به هند _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات خلال و پسته ایرانی به هند

صادرات خلال و پسته ایرانی به هند _ شرکت بازرگانی شادیز خلال و پسته مرغوب ایرانی را بصورت مستقیم و با قیمت مناسب به کشور هند صادر می نماید.

صادرات خلال و پسته ایرانی به هند

کشور ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده پسته در دنیا به شمار می رود. یکی از مهم ترین فراورده های پسته ایران خلال پسته صادراتی است.

خلال پسته رنگ بسیار سبز،روغن مناسب و طعم بسیار عالی دارد. این محصول  یکی از گران ترین و با کیفیت ترین محصولات صادراتی ایران به شمار می آید. از خلال پسته در صنایع مختلف برای تهیه و تزیین شیرینی،کیک،دسر،شکلات و تولید بستنی استفاده می شود. طعم و رنگ بی نظیر خلال پسته ایران سبب جذب مشتریان خارجی و افزایش صادرات این محصول شده است.انواع پسته و فراورده های آن مانند خلال پسته با بالاترین درجه کیفی در ایران تولید می شود و به کشورهای مختلف صادر می گردد.

کشور هند یکی از مقاصد مهم صادرات پسته و فراورده های آن است. از مهم ترین محصولات صادراتی به هند می توان به پسته احمد آقایی سفید و خلال پسته اشاره کرد. صادرات پسته و خلال پسته به هند از طریق راه های دریایی انجام می شود.

کیفیت خلال پسته با توجه به موارد زیر محاسبه می شود:

رنگ سبز خلال پسته

طعم خلال پسته

روغن خلال پسته

و..

خلال پسته ای با کیفیت است که شکل کشیده تر و بلندتر و رنگ سبز تیره تری داشته باشد. وجود لکه قهوه ای و سیاه بر روی خلال پسته نشان دهنده عدم مرغوبیت خلال پسته است. برای تولید خلال پسته از مغز پسته های سبز استفاده می شود زیرا ظاهر زیبا تر و طعم بهتری دارند. مغز پسته سبز قزوین مناسب ترین گزینه برای تهیه خلال پسته است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته و فراورده های آن را با بهترین کیفیت و قیمت به تمام خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات پسته ایرانی به هندصادرات خلال پسته ایرانی به هندصادرات خلال و پسته ایرانیصادرات خلال و پسته ایرانی به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *