صادرات بادام درجه یک کاغذی _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات بادام درجه یک کاغذی

صادرات بادام درجه یک کاغذی _ شرکت بازرگانی شادیز بادام کاغذی درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم به متقاضیان داخلی و خارجی ارائه می نماید.

صادرات بادام درجه یک کاغذی

بادام پوست کاغذی یکی از پر طرفدارترین انواع بادام تولید شده در ایران است و بازار صادراتی بسیار پر رونقی دارد. بادام کاغذی در مناطق مختلف ایران تولید می گردد اما عمده ترین تولید آن در استان چهار محال بختیاری و اصفهان انجام می شود.

بادام کاغذی از ارقام زود گل است و نسبت به سرما حساسیت بالایی دارد با این وجود کشاورزان استان چهار محال تمایل زیادی به کشت آن دارند. استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان قطب اصلی تولید بادام کاغذی در ایران می باشد.

بادام پوست کاغذی همان طور که از نام آن پیداست پوست بسیار نازکی دارد که سبب سهولت در استفاده از آن شده است. علاوه بر این بادام پوست کاغذی درصد مغز به پوست بالا و قیمت متعادلی دارد که سبب افزایش تقاضا ی آن شده است. مغز بادام کاغذی طعم شیرین و خواص مغذی فراوانی دارد.

بادام پوست کاغذی با نام های بادام سفید،بادام محب،بادام نجف آبادی و بادام منقا نیز شناخته می شود. از بادام کاغذی در انواع آجیل ها و تنقلات و به عنوان میان وعده استفاده می شود.

بادام پوست کاغذی به کشورهای مختلفی صادر می گردد که عبارتند از:

روسیه

ترکیه

عمان

پاکستان

عراق

قطر

امارات

کویت

و..

شرکت بازرگانی شادیز در حوزه خرید،فروش و صادرات بادام کاغذی و سایر انواع بادام ایرانی در ایران فعالیت می نماید.

اگر شما هم قصد خرید،فروش و یا صادرات این محصول را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

هم اکنون با ما در ارتباط باشید.

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

صادرات بادام درجه یک کاغذیصادرات بادام کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *