فروش و تجارت مغز بادام لپه _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش و تجارت مغز بادام لپه 

فروش و تجارت مغز بادام لپه _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع مغز بادام لپه شده ایرانی را به صورت عمده به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

فروش و تجارت مغز بادام لپه

مغز بادام لپه یکی از محصولات پر متقاضی در حوزه فروش و تجارت بادام به شمار می رود. فرآیند تولید مغز بادام لپه بدین گونه است که هنگام شکستن بادام در کارگاه های فراوری بادام ،برخی از مغز های بادام تکه تکه شده و یا به دو نیم تقسیم می شوند. این نوع مغز ها را نمی توان بصورت مخلوط با مغزهای سالم به فروش رساند به همین دلیل آن ها را از مغز بادام های سالم جدا کرده و جهت مصارف شیرینی پزی و روغن گیری به فروش می رسانند.

فروش مغز بادام لپه جهت روغن گیری و شیرینی پزی

مغز بادام لپه انتخاب مناسبی برای کارگاه هایی است که به روغن گیری دانه های روغنی مشغول هستند. این کارگاه ها و صنایع می توانند به جای خرید مغز بادام سالم با قیمت بالا،مغز بادام لپه شده را با قیمت مناسب تر خریداری کرده و اقدام به روغن گیری نمایند. بنابراین خرید این محصول برای آن ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است.

کارگاه ها و صنایع پخت شیرینی نیز از مشتریان اصلی و مهم مغز بادام لپه به شمار می روند. این صنایع مغز بادام لپه را خریداری کرده و از آن به صورت پودر شده ،خرد شده و خمیر بادام برای تهیه و تزیین انواع شیرینی ها استفاده می نمایند.

انواع مغز بادام مخصوص شیرینی پزی:

مغز بادام سنگی

مغز بادام ربیع

مغز بادام شاهرودی

مغز بادام زمینی

فروش انواع بادام،مغز بادام و فراورده های آن مانند مغز بادام لپه از جمله فعالیت های شرکت بازرگانی شادیز در صنعت بادام است. خریداران محترم می توانند محصولات مورد نظر خود را بصورت مستقیم و با مناسبترین قیمت از این مرکز خریداری نمایند.

جهت خرید،فروش و صادرات این محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

تجارت مغز بادامتجارت مغز بادام لپهفروش بادام لپهفروش و تجارت مغز بادامفروش و تجارت مغز بادام لپه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *